کد خبر 75567
۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

پرشین خودرو: عضو کمیسیون آموزش مجلس از قطعی شدن لو رفتن سوالات امتحانات نهایی دوره متوسطه خبر داد.

به گزارش«پرشین خودرو»، جبار‌ کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به موضوع لو رفتن سوالات امتحانی نهایی دوره متوسطه، اظهار داشت: با توجه به اینکه ضریب معدل دانش‌آموزان در آزمون کنکور موثر است، لذا کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی به موضوع لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی متوسطه ورود کرد.


 وی با بیان اینکه گزارش‌هایی درباره لو رفتن سئوالات امتحانات دوره متوسطه به کمیسیون آموزش مجلس ارسال شده، افزود: در جلسه اخیر کمیسیون آموزش موضوع لو رفتن سوالات امتحانات دوره متوسطه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، پلیس فتا و همچنین اولیای دانش‌آموزان بررسی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: براساس گزارش  پلیس فتا و گزارش‌هایی که به کمیسیون واصل شده و شهادت اولیای دانش‌آموزان مشخص شد که سوالات امتحانات دوره متوسطه افشا شده است.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون آمار دقیقی از اینکه لو رفتن سوالات به صورت فراگیر بوده یا تنها در چند شهرستان و یا یک استان جنوبی کشور بوده، وجود ندارد، گفت: قرار است در اولین جلسه کمیسیون آموزش پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، موضوع فراگیر بودن و یا اینکه در چه شهرستان‌ها و استان‌هایی سوالات لو رفته با حضور مسئولان پلیس فتا و آموزش پرورش بررسی شود.

 

 

 

منبع: تسنیم

کد خبر 75567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha