کد خبر 75570
۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
BMW از جدیدترین نسل X3 رونمایی کرد (+عکس)

پرشین خودرو: براساس اعلام بی ام‌و روی برگه‌های ارائه،این مدل پرفورمنس M در 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسیده و می‌تواند با بیشینه سرعت 250 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش پرشین خودرو، بی‌ام‌و قصد دارد از نسل جدید X3 های خود رونمایی کند. اما قبل از رونمایی رسمی این خودروسازی جوان‌پسند کراس‌وور لوکس مونیخی را به نمایش درآورده است.

این کراس‌اوور لوکس بی‌ام‌و در اواخر سال جاری برای فروش ارائه می‌شود و شباهت زیادی به نسخه اولیه‌ای دارد که در نمایشگاه فرانکفورت سال گذشته ارائه شد.

طراحی خارجی این خودرو شبیه مدل های پیشین خود  است اما در نسل جدید شاهد نرمی بیشتر و لبه‌های گردتر هستیم. واحدهای روشنایی زیباتر شده‌اند و می‌توان گفت جلوپنجره دو تیکه کلیه‌ای امضای جدید بی‌ام‌و روی این خودرو به شمار می‌آید.

رونمایی رسمی از جدیدترین نسل X3 های بی‌ام‌و

 

هنوز برای دستیابی به تمام اطلاعات زود است، اما مدل جدید درهای طولانی‌تری در عقب دارد پنجره‌هایش چند تکه شده است. از طرفی به نظر می رسد فاصله بین محوری این دو خودرو بیش از نسل قبل افزایش یافته و به 2810 میلی متر رسیده است.

 

رونمایی رسمی از جدیدترین نسل X3 های بی‌ام‌و

 

در فضای داخلی نیز بسیاری از فناوری‌ها و ویژگی های ظاهری طراحی شده در سری 5 جدید دیده می شود. از طرفی شاهد نمایشگرهای دیجیتال روی پنل‌ها هستیم.یک صفحه نمایش شناور بزرگ که از آخرین نسل سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی "آی درایو" در بالای داشبورد دیده می‌شود.

 

رونمایی رسمی از جدیدترین نسل X3 های بی‌ام‌و

در زیر بدنه این خودروی 2018 یک نسخه احیاء شده از پلت‌فرم مستحکم فولادی را خواهید دید. این پلت‌فرم یک پایه جدید برای ساخت مدل‌های اسپورت‌تر X4 به شمار می‌آید که ساخت و ارائه آن در سال آینده ارائه می شود.

رونمایی رسمی از جدیدترین نسل X3 های بی‌ام‌و
 

مدل‌های X3 جدید به یک موتور 3 لیتری و توئین‌توربوشارژ مجهز هستند که با گشتاوری حدود 500 نیوتن‌متر 360 اسب بخار قدرت دارند و با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار با قابلیت محرک چهار چرخ در سامانه X درایو بی‌ام‌و همخوانی دارد.

براساس اعلام بی ام‌و روی برگه‌های ارائه،این مدل پرفورمنس M در 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسیده و می‌تواند با بیشینه سرعت 250 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

سایت رسمی بی‌ام‌و در هنگ کنگ اعلام کرده که این خودرو با موتورهای توربوشارژ دیزلی و بنزینی نیز با قدرتی معادل 248 اسب‌بخار به طیف این گزینه‌ها اضافه شود.

عصرایران

کد خبر 75570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha