تصویر فتوشاپی جدیدی که Touareg 2018 را نشان می دهد

پرشین خودرو: شرکت فولکس واگن یکی از کمپانی های شناخته شده صنعت خودرو شناخته می شود که در زیرمجموعه خود برندهای مختلفی را دربر دارد، کمپانی هایی که بسیار مطرح و شناخته شده هستند.

به گزارش پرشین خودرو، در این میان شرکت فولکس واگن پس از معرفی نسل جدید پولو در حال حاضر روی محصولات دیگر خود مشغول به کار بوده که برای نخستین بار سال 2017 راهی بازار می شوند. برخی از مهمترین مدل ها T-Roc، جتتا، Virtus نسخه سدان پولو و شاسی بلند Touareg است. در حالی که روز جمعه بوده دوستان ما در OmniAuto.it تصمیم گرفتند تصویر فتوشاپی از Touareg 2018 شاسی بلند آینده شرکت ولفسبورگی را طراحی و منتشر کنند.

انتظار می رود نسل سوم Touareg از پلتفرم Q7 آئودی بهره گیرد و می تواند مقایسه ای بین آن و نسل جدید Q7 داشت. همانطور که سدان پرچمدار کمپانی آرتئون طراحی چشمگیری داشته، Touareg نیز انتظار می رود از جلوپنجره و چراغ های زیبایی بهره ببرد و تشابهی در این زمینه با آرتئون داشته باشد. پیش از آن که آرتئون معرفی شود، شرکت فولکس کانسپت آن را با نام Sport Coupe Concept GTE معرفی کرد. بنابراین انتظار داریم Touareg برگرفته از خودرو کانسپت T-Prime Concept GTE باشد.

باتوجه به تصاویر طراحی جلو خودرو به نظر می رسد تغییر خاصی پیدا کرده و نسبت به مدل پیشین بازطراحی شده و باقی طراحی آن نیز به نظر می رسد تکامل یافته است. تغییرات داخل کابین عمیق تر بوده و انتظار داریم شاهد طراحی شبیه به هفت سال قبل باشیم. فولکس واگن برای آخرین بار شاسی بلند شیک خود را با داشبوردی تمام دیجیتال همراه ساخته که در کنار آن صفحه نمایش لمسی بزرگی جای گرفته و سیستم سرگرمی آن نیز از ژست حرکتی پشتیبانی می کند. همچنین از فناوری های ایمنی سدان آرتئون نیز بهره می برد، بنابراین با مدلی کامل رو به رو هستیم.

کابین به نظر می رسد بزرگتر از مدل پیشین شده و با پلتفرم MLB Evo می توانیم انتظار وزن خالصی باشیم. احتمالا برای اروپا شرکت آلمانی پیشرانه 3.0 لیتری 6 سیلندر TDI را به کار خواهد گرفت اما در ایالات متحده پیشرانه مشخصی ندارد.

فولکس واگن اعلام داشت که آرتئون و اطلس پیشرانه توربوشارژ شش سیلندری خواهند داشت، بنابراین احتمال دارد در Touareg جدید نیز چنین موتوری در نظر گرفته شود. در ضمن VR6 نیز از قدرتی مشابه نسخه ایالات متحده Touareg بهره خواهد برد. همچنین یک نسخه چهار سیلندر 2.0 لیتری TSI برای بازارها در نظر گرفته می شود و نسخه هیبریدی GTE نیز در کار است. انتظار داریم نسخه چهار چرخ محرک و گیربکس اتوماتیک برای تمامی نسخه های اتوماتیک در کار باشد.

تولید Touareg جدید در کارخانه Bratislava اسلواکی از ماه ماه نوامبر آغاز می شود. احتمالا در جریان نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر باید شاهد رونمایی شاسی بلند جدید باشیم.

 

کد خبر 75606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha