زمان تولید آئودی E-Tron اسپرت بک اعلام شد

پرشین خودرو: شرکت آئودی در جریان نمایشگاه اتومبیل شانگهای بود که کانسپت E-Tron اسپرت بک را به نمایش گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو، پس از کنار گذاشته شدن R8 E-Tron در سال گذشته، آئودی دیگر مدل الکتریکی نداشته تا به تولید برساند. حال به نظر می رسد نوبت شاسی بلند اسپرت E-Tron اسپرت بک رسیده تا آینده نزیک در کارخانه بروکسل بلژیک آئودی به تولید رسیده و مونتاژ شود. شرکت آئودی در جریان نمایشگاه اتومبیل شانگهای بود که کانسپت E-Tron اسپرت بک را به نمایش گذاشت.

مدل تولیدی دارای پیشرانه 430 یا 496 اسب بخاری بوده و از حالت بوستی برای عملکرد قدرتمند بهره می برد. E-Tron اسپرت بک یک شاسی بلند چهار درب گرن توریسمو بوده و در نگاه نخست جذاب و قدرتمند به نظر می رسد. چنین پیشرانه ای قادر است E-Tron اسپرت بک را در 4.5 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برساند. البته باید صبر کرد تا بررسی دقیقی روی مدل صورت گیرد و مشخص شود آیا عملکرد مورد اشاره حقیقی است یا اعداد تبلیغاتی محسوب می شود.

یکی از بزرگترین اضطراب ها درباره این محصول الکتریکی محدوده حرکتی بوده که کمپانی در نظر گرفته است. به گفته آئودی، E-Tron می تواند با هر بار شارژ مسافتی 500 کیلومتری را سپری کند که در میان رقبا عملکرد بزرگی محسوب می شود. باتری لیتیوم یونی 95 کیلووات ساعتی می تواند محدوده موردنظر را با هر بار شارژ تامین کند.

در حالی که طرح بیرونی خودرو جالب به نظر می رسد انتظار نداریم در نسخه تولیدی نیز چنین طرحی را شاهد باشیم و به طور یقین شرکت آئودی تغییراتی در فضای بیرونی آن حاصل می کند تا به عنوان نمونه تولیدی قابل توجه محسوب شود.

رینگ های 22 اینچی آلیاژی جذابیت خودرو را دو چندان کرده است و یک صفحه نمایش لمسی دوگانه در فضای داخلی اتومبیل را آینده نگرانه جلوه می دهد.

شرکت آئودی سال آینده محصول تولیدی را معرفی می کند و تولید از سال 2019 در همان سال نیز می توان شاهد عرضه بود.
 

کد خبر 75607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha