پورشه جدیدترین مهمان مسابقات فرمول E خواهد بود

پرشین خودرو: گروه اخبار خارجی

به گزارش پرشین خودرو، در این میان فرمول E ممکن است در آینده برند دیگری را در خود جذب کند و آن برند مطرحی چون پورشه است. به گزارش Autosport شرکت پورشه ممکن است در سال 2018 به فرمول E بپیوندد.
Oliver Blume مدیرعامل پورشه، Michael Steiner مدیر هئیت مدیره و Andreas Seidl مدیر مسابقات LMP1 در مسابقات ePrix موناکو ماه قبل با Alejandro Agag مدیرعامل فرمول E ملاقات هایی داشتند.
باتوجه به این اعداد ارقام کلیدی پورشه و کارکنان این مسابقه، شرکت پورشه روی یک اتومبیل تمام الکتریکی به طور جدی مشغول کار است. علاوه بر این کارکنان پورشه هفته گذشته طی مسابقات ePrix برلین با Alejandro Agag باری دیگر ملاقاتی داشتند. Seidl در مصاحبه ای با Autosport بیان کرد:
"ما در ePrix موناکو دعوتنامه ای از Alejandro Agag جهت تجربه کلی فرمول E برای نخستین بار دریافت کردیم."
او افزود:
"ما فقط یک سری دعوتنامه جالب توجه دریافت کردیم، هرچند که مسائل فنی در این بین وجود داشته و تکمیل شده نیست."
در مسابقات فرمول E به شکل استاندارد از دو مدل اتومبیل به کار گرفته می شود و این بدان معنا بوده که راننده نیمه راه اتومبیل دوم را جایگزین اتومبیل اول می کند. باتوجه به گزارش ها پورشه برای این بخش فعالیتی انجام نداده با این حال فرمول E از سال آینده به شکل استاندارد تنها یک خودرو را به کار می گیرد. motorsport نیز تامین کننده شاسی خود را از Spark Racing Technology به Dallara تغییر خواهد داد.
انتظار می رود در آینده تولیدکننده اتومبیل دیگر نیز به این مسابقات راه پیدا کنند و شامل اتومبیل های گسترده هیبریدی و کاملا الکتریکی باشیم. براساس گزارش ها فراری نیز قصد ورود به motorsport را دارد. شرکت پورشه می خواهد در سال 2020 اتومبیل سوپراسپرت الکتریکی Mission-E را روانه بازار کرد و فرمول E می تواند به پورشه در توسعه پیشرانه الکتریکی کمک شایانی کند.

 

کد خبر 75612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha