کد خبر 75757
۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
تصاویر جاسوسی از تویوتا آوالون

پرشین خودرو: به نظر می رسد کمپانی ژاپنی برای بازار ایالات متحده مدل جدید از سدان آوالون را در نظر داشته که احتمالا بزودی روانه بازار می شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت تویوتا نخستین مدل آوالون را در سال 2012 روانه بازار کرد و سپس سه سال بعد شاهد نسخه فیس لیفت این خودرو بودیم. این سدان را باید بزرگترین سدان تویوتا در ایالات متحده دانست و مدل جدید آن که شباهتی بین مدل فعلی و کیا اپتیما داشته به تازگی رویت شده است. بازسازی در میانه دوره برای نسل چهارم طراحی متفاوتی برای مدل 2019 به ارمغان آورده که در تصاویر به خوبی پیداست.

استتار کاملی روی بدنه وجود داشته که باید انتظار داشت شاهد طراحی کاملا جدیدی برای این محصول باشیم. این تغییر طراحی شامل بدنه شفاف و چراغ های LED شیک بوده و موجب افزایش جذابیت ظاهری آوالون 2019 خواهد شد. جلوپنجره در نگاه نخست کوچک به نظر می رسد اما این به دلیل ترفند شرکت تویوتا است. اگر نگاه نزدیکی داشته باشید شاهد دهانه بزرگ جلو خواهید بود و در واقع جلوپنجره مشبک زیرین گسترده‌تر از نسخه قبلی محسوب می شود.

یکی از اولین تغییرات انجام گرفته آینه هایی بوده در پایین درب قرار گرفته و در کنار ستون A فعلی قرار ندارند. سیستم اگزوز چهارگانه با اسپیولر یکپارچه درب می تواند از تغییرات مدل جدید باشد. ما همچنین می توانید چراغ عقب ترمز و چراغ های روشن عقب را نیز شاهد باشیم.

بسیار کنجکاو هستیم تا تصاویری از فضای داخلی آوالون را شاهد باشیم اما خبری از چنین تصاویری نیست. آوالون شاید بزرگتر شده باشد اما حجم کمتری پیدا نکرده است. ساختار پایه بهتر ممکن است خودرو را حتی با فضا و حجم بیشتری رو به رو سازد.

باتوجه به آن که معماری محصولات تویوتا TNGA نام داشته احتمالا برای آوالون جدید نیز از پلتفرم اصلاح شده TNGA بهره می برد. در حال حاضر مدل های جدیدی چون کرولا و کمری 2018 از این پلتفرم بهره می برند. باتوجه به چراغ ها و دیگر ساختار بیرونی بدنه آوالون 2019، به نظر می رسد تویوتا در تست این خودرو مراحل متعددی را سیر کرده و احتمالا در یکی از نمایشگاه های اتومبیل سال آینده ایالات متحده شاهد رونمایی آن به عنوان یک مدل 2019 باشیم.
با عدم وجود اطلاعات کافی نمی توان اظهار نظری داشت و باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتر و جدیدی در دسترس قرار گیرد.
 

کد خبر 75757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha