تولید شاسی بلند الکتریکی I-Pace جگوار آغاز شد

پرشین خودرو: کمپانی جگوار لندروور یکی از بزرگترین خودروسازان بریتانیایی بوده که بیشتر محصولات آن را خودروهای لوکس و گران قیمت در برمی گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، این شرکت در نمایشگاه لس آنجلس سال گذشته تصمیم گرفت کانسپت شاسی بلند الکتریکی I-Pace را معرفی کند. براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، کمپانی جگوار تولید این شاسی بلند را آغاز کرده است. نسخه تولیدی این محصول اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

به گزارش Automotive News، تولید در کارخانه اتریشی Magna Steyr آغاز شده است. اولین نمونه تولیدی آن راه خود را به نمایشگاه اتومبیل اروپایی فرانکفورت ماه سپتامبر سال جاری باز می کند. بعید است عرضه I-Pace تا نیمه دوم سال 2018 انجام گیرد و به احتمال بسیار به عنوان مدل سال 2019 راهی بازار ایالات متحده می شود.

جگوار از همان ابتدا تیم کارخانه Magna Steyr اتریش را با پروژه این خودرو درگیر کرده است. Karl-Friedrich Stracke مدیر بخش مهندسی و فناوری خودرو در کارخانه Magna Steyr می گوید:

"ما در چارچوب زمانی معین به زودی توسعه محصول را به اتمام می رسانیم و از تیم موردنظر دعوت به عمل خواهد آمد تا در روند مهندسی و ساخت مدل همکاری داشته باشد."

Magna Steyr افزود:

" ما سعی کردیم در مراحل اول فرآیند ساخت محصول به شکل صحیح انجام گیرد. به عبارت دیگر از ابتدا طراحی محصول به این موضوع توجه شده است. ما از نقظه نظرات بسیار استفاده کردیم تا به هدف برسیم."

I-Pace جدید جگوار روی پلتفرم اختصاصی الکتریکی که باتری 90 کیووات ساعتی داشته قرار می گیرد. چنین باتری با هر بار شارژ می تواند محدوده 354 کیلومتر را سپری کند. مدل به پیشرانه 400 اسب بخاری مجهز است و قادر بوده 90 دقیقه شارژ به 80 درصد شارژ دست پیدا کند. این سرعت شارژ بالا به لطف DC شارژ 50کیلووات صورت می گیرد.

انتظار می رود I-Pace الکتریکی جگوار با قیمت پایه 70 هزار دلاری از اواخر سال جاری روانه بازار شود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر جگوار بود.

کد خبر 75758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha