مدل سه ردیف صندلی لکسوس RX در نمایشگاه توکیو معرفی می شود

پرشین خودرو: شرکت لکسوس انتظار می رود مدل 3 ردیف صندلی شاسی بلند محبوب خود یعنی RX را بزودی رونمایی کند.

به گزارش پرشین خودرو، در حال حاضر مدل فعلی RX اگرچه شاسی بلند بزرگی محسوب می شود اما یک مدل 5 سرنشین یا همان دو ردیف صندلی به شمار می رود. در حالی که مارس سال جاری گزارش هایی پیرامون این مدل منتشر شد اما تاکنون شرکت ژاپنی هیچ معرفی از نسخه سه ردیف صندلی RX صورت نداد. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، برند موردبحث قصد داشته در نمایشگاه توکیو آینده نسخه موردنظر را معرفی کند.

به گزارش Mag-X ژاپن، مدل بلندتر RX روی پلتفرم مدل فعلی جای می گیرد و تنها کمی افزایش طول خواهد داشت. همچنین پنجره عقب نیز کمی شیب بیشتری پیدا خواهد کرد و تغییری در طراحی ظاهری به وجود نخواهد آمد، بنابراین تنها می توان شاهد فضای داخلی پرحجمی در این مدل بود.

پیشتر شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از این مدل سه ردیف صندلی کمپانی ژاپنی بودیم که تغییرات خاصی را نشان نمی داد. انتظار داریم این مدل را در بازار ایالات متحده و چین شاهد باشیم و می تواند یک اتومبیل مناسب در کنار شاسی بلندهای فول سایز لوکس GX و LX باشد.

به طور مستقیم RX سه ردیف صندلی رقیبی برای آکیورا MDX، لندروور Discovery و ولوو XC90 محسوب می شود و قیمتی کمتر از 40 هزار دلار نخواهد داشت. تمامی رقبای مورد اشاره سه ردیف صندلی و بلند قامت به شمار می روند و RX نیز یک رقیب سرسختی برای آنها خواهد بود. همچنین می توان انتظار داشت مدل هیبریدی سه ردیف صندلی RX450HL را شاهد باشیم که مصرف سوختی کمتر از نسخه استاندارد دارد.

نمایشگاه توکیو در 27 اکتبر آغاز به کار می کند بنابراین برای مشاهده مدل باید تا پاییز 2017 منتظر ماند.

کد خبر 75838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha