تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری

پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو از برنامه تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو اعم از سواری، اتوبوس، کامیون و وانت در سال جاری در کشور خبرداد.

به گزارش  پرشین خودرو،  محمد رضا نجفی منش در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد گفت: این صنعت محرک صنایع مختلفی مانند فولاد، آهن، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه، منسوجات، تراشه‌های کامپیوتری، لاستیک و موارد مشابه است.
نجفی منش با اشاره به رشد ۹ درصدی تولید خودرو در ایران افزود: این رشد می‌تواند نوید بخش تحقق رشد صنعتی و در نهایت رشد اقتصادی کشور باشد.
وی همچنین عامل اصلی گرایش مردم به خودرو‌های داخلی را بهبود مستمر در فرآیند تولید، عرضه تولیدات جدید، خدمات مطلوب پس از فروش و درنهایت قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه خارجی دانست و اظهارداشت: صنعت خودرو امروز در جهان نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد.
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو گفت: این صنعت نه تن‌ها یک عامل اقتصادی موثر بلکه موتور توسعه صنعتی و اقتصادی بسیاری از کشور‌ها به شمار می‌رود.
وی در ادامه افزود: شالوده اصلی تولید پایدار هر مجموعه صنعتی به ویژه صنعت خودروسازی افزایش کیفیت و در نهایت رضایتمندی مشتریان است.
نجفی منش با بیان اینکه توسعه صنعتی از جمله فرآیندهای توسعه هر جامعه است، اظهارداشت: نقش گروه‌های خودرو سازی در این عرصه بی بدیل است.
وی تاکید کرد: شرکت‌های خودرو سازی داخلی همواره باید به بهبود مستمر کیفیت محصولات خود توجه کافی داشته باشند.
نجفی منش با اشاره به این جمله که بخشی از درآمدهای ملی مرهون صنعتگران و قطعه‌سازان است بر لزوم حمایت‌های بی شائبه از فعالان این حوزه در کشور تاکید کرد.
نجفی منش یادآورشد: صنعت خودرو در فرآیند توسعه اقتصادی – صنعتی، اشتغال افزایی، ارزش افزوده، رشد اقتصادی و مواردی از این دست در هر کشوری بسیار نقش آفرین است.

کد خبر 75881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha