تویوتا راوفور با شرایط فروش ویژه تابستان را آغاز کرد+جزئیات

پرشین خودرو: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید تویوتا راوفور را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران فروش راوفور را در غالب شرایط نقدی و اقساطی اعلام کرده است. مهمترین تغییرات ایجاد شده در این بخشنامه اضافه شدن راوفور تیپ T3-V می باشد. علاقه مندان می توانند در صورت خرید نقدی این تیپ علاوه بر بهرمندی از ۴ میلیون تومان تخفیف نقدی از ۳ میلیون تومان کمک هزینه نقدی سفرهای تابستانی نیز استفاده نمایند. همچنین در صورت انتخاب شرایط اقساطی می توانند یکی از دو روش اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد و اقساط ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۹درصد را انتخاب نمایند.

راوفور تیپ T3-E مطابق این بخشنامه در شرایط خرید نقدی از هدیه ویژه بیمه بدنه یکساله رایگان بهرمند است. فروش تویوتا رافور تیپ T3-E شامل تحویل فوری و تحویل۶۰ روز کاری است.

مشتریان در صورت تمایل به دریافت خودرو به صورت تحویل فوری برای خرید تیپ T3-E راوفور، می توانند از دو روش اقساطی به صورت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۸ ماهه و یا تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با ۲۱درصد کارمزد و بازپرداخت ۱۸ ماهه بهرمند شوند. همچنین مشتریان محترم در صورت تمایل به خرید راوفور T3-E به صورت تحویل ۶۰ روز کاری می توانند از سه میلیون تومان سود مشارکت در کنار سه روش متنوع اقساطی بهرمند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از بخشنامه و شرایط فروش تابستانه اینجا کلیک کنید.

کد خبر 75918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha