عصر امروز، چهارمین نمایشگاه خودرو البرز افتتاح می شود

پرشین خودرو: چهارمین نمایشگاه خودرو البرز با حضور 60 مشارکت کننده و در فضای نمایشی بالغ بر 6 هزار مترمربع از ساعت 18 روز سه شنبه 13 تیرماه، آغاز به کار می­ کند.

به گزارش پرشین خودرو، محسن شمس مدیر نمایشگاه خودرو البرز، ضمن اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه در دو سالن مجزا برای خودروهای سواری، قطعات و خدمات برپا و خودروهای سنگین در فضای باز جانمائی شده اند و نسبت به دوره های گذشته تنوع و گستردگی بیشتری دارد.

شمس گفت: نمایشگاه خودرو البرز جای خود را در تقویم نمایشگاهی کشور باز کرده و حضور جدی و کیفی مشارکت کنندگان اعم از تولیدکنندگان داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی، نشانگر اهمیت بازار کلان شهر کرج و شهرستان های تابعه آن برای صنعت خودرو کشور است.

وی گفت: در بخش خودرو سواری شاهد حضور گروهی خودروسازان داخلی هستیم و نمایندگان شرکت های خارجی نیز با مشارکت نمایندگی های استانی خود، در نمایشگاه حضور مستقیم دارند و این خود سطح مناسب اولین رویداد خودرویی کشور در سال 96 و به میزبانی کرج را نشان می دهد.

مدیر نمایشگاه ادامه داد: با عنایت به اجرای بسته اطلاع رسانی و تبلیغاتی گسترده و همچنین ارزیابی و مطالعات میدانی صورت پذیرفته، پیش بینی استقبال گسترده از نمایشگاه را داریم.

خاطر نشان می شود چهارمین نمایشگاه خودرو البرز، طی روزهای 13 تا 16 تیرماه از ساعت 18 تا 23 در کرج، پل شهدای پلیس، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 75996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha