دومین دوره ی نمایشگاه بین المللی خودروی ارومیه عصر امروز افتتاح می شود

پرشین خودرو: دومین نمایشگاه بین المللی خودرو سال 96 کشور در شهر زیبای ارومیه عصر امروز 13 تیرماه با حضور 110 شرکت خارجی و داخلی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شهر ارومیه، که دومین شهر ترافیکی ایران به شمار می رود، عصر امروز میزبان دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته خواهد بود.

شهر ارومیه، دومین شهر ترافیکی ایران با جمعیتی بالغ بر یک میلیون دویست و پنجاه هزار نفر امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود.

دومین نمایشگاه خودروی ارومیه، پیرو برگزاری موفق این نمایشگاه در سال گذشته و استقبال علاقه مندان صنعت خودرو از این رویداد مهم امسال نیز ازتاریخ 13 تیرماه 96 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه میزبان فعالین صنعت خودرو کشور هستیم.

این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر شده است.مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و… خواهد بود.

آذربایجان غربی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.

دومین نمایشگاه خودروی ارومیه از بعد از ظهر امروز 13 تیر ماه 96 به مدت چهار روز با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برپاخواهد شد.

ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت 17 تا 23 خواهد بود.

 


 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور دراین رویداد مهم میتوانند به سایت www.ronaghexpo.com مراجعه نمایند.

کد خبر 76054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha