«خانلو» دوباره مدیرعامل سازه های خودروی دیار شد

پرشین خودرو: پس از تغییر و تحولاتی كه در دی ماه سال گذشته هیات مدیره شركت سازه های خودرو دیار با انتصاب سید غیاث الدین طاهری در پست مدیرعاملی این شركت ایجاد كرد، محمدتقی خانلو پس از ٦ ماه دوباره به عنوان مدیرعامل شركت منصوب شد.

به گزارش پرشین خودرو، شركت سازه های خودرو دیار كه با تولید خودروهای سابرینا، سنوا، هاوال و وانت وینگل معروف است، در چندماه اخیر درگیر حاشیه هایی شد كه تغییر مدیرعامل و انتشار آگهی مزایده سهام موسسه مالی اعتباری كوثر در این شركت، بر این حواشی دامن زد.
اما با بازگشت محمدتقی خانلو مدیرعامل سابق شركت سازه های خودرو دیار به عنوان مدیرعامل جدید و پایان مدیریت ٦ ماهه سید غیاث الدین طاهری، اینك خبرهای خوشی از سرمایه گذاری جدید در صنعت خودرو و دمیدن روح تازه به كالبد این شركت خصوصی به گوش می رسد.
پیش از این نیز "شویی" رییس گروه بایك موتور چین در محل اتاق بازرگانی ایران از برنامه این خودروساز چینی برای سرمایه گذاری سنگینی در داخل ایران خبر داده بود و اینك با توجه به توافقات صورت گرفته برای داخلی سازی خودروهای تولیدی این شركت تا سقف ٥٠ درصد و تحولات ایجاد شده در مدیریت شركت سازه های خودرو دیار، به زودی باید منتظر شنیدن اخبار خوش از سرمایه گذاری در صنعت خودروی كشور باشیم.

کد خبر 76080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha