فروش ویژه محصولات ام.وی.ام و چری در نمایشگاه البرز

پرشین خودرو: مدیران خودرو در نمایشگاه البرز برای فروش خودروهای خود شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

مومن مدیر فروش برند ام.وی.ام مدیران خودرو در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: به طور قطع مهمترین هدف مدیران خودرو از حضور در نمایشگاه های داخلی، معرفی برند خود است زیرا ما هر ساله محصولات جدیدی را به بازار ایران معرفی می کنیم و این حضور به ما کمک می کند تا این تازه ها را در معرض بازدید مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: مدیران خودرو با قدرت در تمامی نمایشگاه های داخلی خودرو حضور پر رنگ خواهد داشت زیرا این حضور موجب شناخت بیشتر مردم از برند و مدل های خودرویی مدیران خودرو می شود.
مدیر فروش مدیران خودرو تاکید کرد: در 3 سال اخیر بسیار پر قدرت در نمایشگاه های داخلی خودرو حاضر شدیم و این حضور باعث جذب بیشتر مشتریان از نقاط مختلف کشور شد. در بسیاری از شهر ها برند ام وی ام و مدل های این برند شناخته شده نبود اما همین حضور ما در نمایشگاه های مختلف این شناخت را بسیار افزایش داد.
وی با اشاره به فروش خوب ام.وی.ام X22 در این مدت گفت: از قدرت و توان نمایشگاه های داخلی برای معرفی این محصول تازه استفاده کردیم و خوشبختانه رقم فروش ایکس 22 بسیار مطلوب بود.
مومن حضور مردم در نمایشگاه البرز را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه علاقه مندان به خودرو در شبکه های اجتماعی به خوبی اخبار و رویدادهای خودرویی را دنبال می کنند و برای نمایشگاه البرز نیز از مدتی قبل می دانستند که در چه تاریخی و در کجا باید برای دیدن خودروهای داخلی و خارجی حاضر شوند. به همین دلیل استقبال از نمایشگاه خودروی البرز در دو روز اول بی نظیر بود.

کد خبر 76098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha