کد خبر 76116
۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
ایران گردی محصولات جدید تویوتا

پرشین خودرو: با ورود دو محصول جدید شرکت ایرتویا به کشور شاهد استقبال بی نظیر از سوی مشتریان هستیم. در همین راستا نیز بسیاری از نمایندگی ها و شعب شرکت ایرتویا در سراسر ایران مراسم رونمایی از دو خودروی تویوتا C-HR و لکسوس RX200t را در شهرهای خود برگزار کردند.

به گزارش پرشین خودرو، برگزاری مراسم رونمایی از این دو خودرو در نمایندگی و شعب شهرهای اصفهان، شیراز، تبریز و مازندران بار دیگر علاقه مردم به برند تویوتا و لکسوس را نشان داد. شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا ژاپن با عرضه خودروی تویوتا C-HR چالش بسیار بزرگی را برای رقیبان خود ایجاد نمود. در کنار تویوتا  C-HRنیز ورود لکسوس RX200t زنگ خطر را برای رقیبان شاسی بلند خود در بازار ایران به صدا در آورده است. ایرتویا با ایران گردی در شهرهای مختلف نگاه ها را مجددا به سمت خود جلب کرده است.

بعد از مشارکت شعبه یزد ایرتویا در جشنواره زیبایی اسب اصیل، در هفته گذشته نیز نمایندگی شعبه کرمانشاه با حضور به عنوان اسپانسر اصلی در سومین جشنواره زیبایی اسب اصیل طاق بستان با نام جام "ورسوز جوی" به معرفی خودروی تویوتا C-HR پرداخت. شاسی بلند کوچک شهری که با استقبال بسیار بالایی همراه شده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ایرتویا در بسیاری از مسابقات و جشنواره های اسب سواری به عنوان اصلی ترین اسپانسر حضور داشته است.

کد خبر 76116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha