نمایش گذر موقت چری در نمایشگاه خودروی ارومیه

پرشین خودرو: جدیدترین محصول چری در ایران که با نام تیگو7 در آستانه ی ورود به بازار است در نمایشگاه خودروی ارومیه نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایندگی منطقه ای چری در ارومیه چری تیگو7 وارداتی با پلاک گذر موقت را که چندی پیش گزارشی کامل از تست و آزمایش فنی آن را در پایگاه خبری پرشین خودرو منتشر کردیم، در مراسمی رونمایی کرد.

تیگو7 که جدیدترین محصول چری در ایران است با موتور 1500 توربو شارژ و طراحی به روز و مطابق با المان های طراحی روز دنیا در آینده ی نزدیک وارد بازار خواهد شد.

قیمت قطعی این محصول در ایران هنوز اعلام نشده است ولی شنیده ها حکایت از قیمتی در حدود 140 میلیون تومانی دارد.

در تعریف این خودرو برای کسانی که هنوز این محصول را ندیده اند باید به نکته ی جالبی اشاره کنیم.چندی پیش در یکی از مراکز تجاری معروف پایتخت نسخه ای از این خودرو به نمایش درآمد.نمایش این خودرو با یک سوال از بازدید کنندگان همراه بود.این خودرو با لوگوی پوشانده شده در معرض دید عموم قرار می گرفت و از آنان خواسته می شد تا سازنده ی این خودرو را حدث بزنند.برندهایی که از سوی بازدیدکنندگان نام برده می شد گستردگی زیادی داشت.از برندهای کره ای، فرانسوی، ژاپنی تا کره ای و آلمانی نام برده شد که این گستردگی برندها نشان از تفاوت های عمده ی این محصول با سایر خودروهای چینی داشت.


 

کد خبر 76140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha