کد خبر 76192
۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
تدابیر ترافیکی پلیس برای کنکوری‌ها

پرشین خودرو: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری کنکوردر پایتخت گفت: ماموران با استقرار در اطراف محل‌های برگزاری نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می‌کنند.

به گزارش پرشین خودرو، درباره تدابیر پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک در اطراف محل‌های برگزاری کنکور گفت:‌ در این‌زمینه پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان برگزار کننده کنکور انجام شده و محل‌های برگزاری کنکور از سوی پلیس شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در اطراف محل‌های برگزاری کنکور نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد، گفت: مأموران راهور از ساعت ۶ در مقابل مراکز برگزاری کنکور مستقر می‌شوند و هنگام ورود و خروج داوطلبان نوبت عصر نیز در آماده‌باش خواهند بود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ماموران نسبت به حل گره‌های ترافیکی و روان‌سازی آمد و شد در اطراف حوزه‌های برگزاری کنکور اقدام خواهند کرد، گفت: از داوطلبان نیز می‌خواهیم که تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در حوزه‌های برگزاری کنکور استفاده کنند.

عابدی در پایان از داوطلبان و همراهان آنان خواست که از توقف دوبله در معابر اطراف محل برگزاری همچنین انسداد مسیر جدا پرهیز کنند چرا که این اقدام آنان ممکن است سبب ایجاد ترافیک سنگین و تاخیر در رسیدن دیگر داوطلبان به محل آزمون شود. پلیس نیز با تخلفات برخورد خواهد کرد.

کد خبر 76192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha