کد خبر 76211
۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
آپشن های موردپسند مشتری در سایپا

پرشین خودرو: معاون مهندسی شرکت سایپا در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو البرز، با بیان اینکه محصولات جدید سایپا تمام استانداردهای اجباری را پاس می‌کند، عنوان کرد: این محصولات از آخرین تکنولوژی ها و آپشن های روز برخوردارند که مورد پسند خریداران و مشتریان است.

به گزارش پرشین خودرو، پرویز آفتاب سوار در بازدید از نمایشگاه خودرو البرز بابیان مطلب فوق گفت: کیفی سازی و تولید محصولات جدید در گروه سایپا آغاز شده است.

آفتاب سوار مهمترین علت حضور گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه خودرو البرز را معرفی محصولات جدید این شرکت ذکرکرد و اظهار داشت: این شرکت خودروی کوئیک ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک کشور را تولید می کند که ۹۰ درصد قطعات این خودرو در داخل کشور تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری می‌شود، گفت: قطعاتی که برای خودرو کوئیک از خارج تامین می‌شود در سال‌های آتی داخلی سازی می‌شوند.

معاون مهندسی سایپا با اشاره به اینکه شرکت سایپا اکنون در بحث خودرو از 2 منظر به مقوله تولید می پردازد، گفت: ارتقای فناوری ساخت محصولات و استفاده از تجهیزات جدید برای خطوط تولید، 2 برنامه محوری این شرکت است و تلاش می شود تا از بهترین تکنولوژی ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: خودروهای تولیدی این شرکت دارای دانش و امکانات جدید روز دنیا است و سیستم های الکترونیکی مطابق با فناوری روز برروی خودرو ها نصب شده است.

آفتاب سوار تصریح کرد: سال گذشته حدود 600 هزار دستگاه خودرو در شرکت سایپا تولید شد که امسال بر اساس استراتژی تعریف شده، به 700 هزار دستگاه می رسد.

وی افزود: محصولات جدیدی که گروه خودرو سازی سایپا وارد بازار می‌کند روی پلت فرم ایکس 200 است و یکی از این نمونه‌ها، خودروی کوئیک است که شهریور ماه امسال وارد بازار می‌شود.

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودروی "اس پی 100" خودروی دیگری است که برای سال 97 تولید می‌شود، بیان کرد: این خودرو بر روی پلتفرم جدید که شرکت سایپا بر روی آن کار کرده تولید شده و در حال حاضر دو خودروی متفاوت روی این پلتفرم در حال انجام است.

وی گفت: کارهای مهندسی و مواردی که برای ساخت تجهیزات این خودرو مورد نیاز است تا انتهای سال 96 انجام شده و در سال 97 این خودرو به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه خودروی "SP0" نیز روی این پلتفرم جدید کار شده است،گفت: برنامه تولید این خودرو برای سال 98 خواهد بود و هرکدام از این دو خودرو در ورژن‌های مختلف در مدل سدان و هاچ‌بک و پنج درب تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای استفاده از تولیدات داخلی در شرکت سایپا وجود ندارد، گفت: از کل ظرفیت قطعه سازانی که بتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 76211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha