پارس خودرو برلیانس C3 را در ارومیه به نمایش درآورد

پرشین خودرو: پارس خودرو عضو جدید سبد محصولات خود یعنی برلیانس C3 را یک ماه مانده به عرضه رسمی در نمایشگاه خودروی ارومیه رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسخه جدید خودروی برلیانس با نام C3 که به گفته مسئولان پارس خودرو مردادماه روانه بازار داخلی کشور خواهد شد، امروز و در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ارومیه در معرض دید عموم قرار گرفت. برلیانس C3 که با نام کراس نیز شناخته می‌شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور مجهز است.

جهت انتقال قوای محرکه به چرخ‌ها در این خودرو، از جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. بر طبق مشاهدات، خودرویی که نمونه‌ی آن امروز به‌عنوان عضو جدید سبد محصولات پارس خودرو در نمایشگاه ارومیه رونمایی شد، دارای امکانات رفاهی بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر این خودروی چینی است و می‌توان مدعی شد این خودرو با هدف رقابت با خودروهای هاچبک کراس از طرف پارس خودرو وارد بازار خواهد شد.

مشخصات فنی برلیانس C3 درست همانند نسخه کوچک‌تر خود یعنی برلیانس H320 است. تنها تفاوت این دو مدل درست همانند ساندرو معمولی و ساندرو استپ وی، در میزان ارتفاع خودرو از سطح زمین است. برلیانس C3 از امکاناتی مانند سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر برقی، مانیتور، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت بهره‌مند است.

پیش از این مدیران پارس خودرو اعلام کرده‌اند که قیمت این خودرو در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر 76213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha