اسکوترهای برقی ب.ام.و به بازار می‌آید+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت ب ام و برای اولین بار محصولی تولید کرده است که در مراکز خارج از شبکه فروش همیشگی محصولاتش نیز فروخته خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از گیزمگ، سرعت این اسکوتر برقی حدود 25 کیلومتر بر ساعت بوده و می‌تواند مسافتی بین 25 تا 35 کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید.

این اسکوتر مزیت متفاوتی نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار ندارد اما اولین محصول ب ام و در این زمینه محسوب می‌شود.

این شرکت از سال 1923 تولید موتورسیکلت، از سال 1929 تولید خودرو و از سال 1945 تولید دوچرخه را آغاز کرده است.

این اسکوتر که "ایکس دو سیتی"(X2City) نام دارد هنوز قیمت‌گذاری نشده است اما قیمت آن کمتر از 2850 دلار خواهد بود و از تعطیلات سال نوی میلادی به بازار عرضه می‌شود.

مطمئنا کیفیت برند ب.ام.و و شناخته شده بودن آن سبب خواهد شد این محصول با استقبال خوبی مواجه شود.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده خودرو در جهان در حال تلاش برای تبدیل شدن به شرکت‌های فعال در عرصه حمل و نقل هستند و تولید این اسکوتر به عنوان اولین قدم ب.ام.و محسوب می‌شود.

در سال 2012 ب.ام.و از تولید یک دوچرخه پدالی برقی خبر داده بود که به دلایلی ناموفق بود و به بازار عرضه نشد.

اسکوتر جدید ب.ام.و از قطعات جداشونده ساخته شده و مجموعا  20 کیلوگرم وزن دارد و می‌توان آن را در فضاهای کوچک نگهداری کرد.


برای فعال شدن سیستم الکتریکی این اسکوتر راکب باید سرعت حرکت آن را به 6 کیلومتر بر ساعت برساند. نکته جالب توجه این است که این اسکوتر سیستم گاز دادن معمول را ندارد و سرعت آن به صورت پلکانی بر روی اعداد 8، 12، 16، 20 و 25 کیلومتر بر ساعت تنظیم می‌شود.


این اسکوتر با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی 408 وات ساعتی کار می‌کند که یک سامانه مدیریت انرژی در آن تعبیه شده تا بتواند مسافت 25 تا 35 کیلومتری روزانه را به راحتی طی کند. این باتری برای شارژ از حالت خالی تا شارژ کامل به 2.5 ساعت زمان نیاز دارد.

ایسنا

کد خبر 76341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha