بزرگترین جشن خودرویی سال در برج میلاد برپا می شود

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش پرشین خودرو، چندی پیش بود که مجموعه اتوخسروانی یک دستگاه خودروی معیوب مشتری را پس از گذشت حدود 9ماه تعویض کرد و به گارانتی تعویض خود اعتبار بیشتری بخشید و این اتفاق تحولی بزرگ در عرضه فروش خودرو است.
براساس این گزارش، حالا در پی تعهد و وفاداری به مشتری بار دیگر مجموعه نمایندگی های خودرو خسروانی در اقدامی بی سابقه اقدام به برگزاری جشنی بزرگ در پایتخت کرده است.
جشنی که در آن علاوه بر برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان، فضایی مناسب برای خانواده ها و بچه ها فراهم آمده است. در این مراسم شرکت کنندگان علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش می توانند از برندهای مختلف خودرویی و مدل های متنوع آنها دیدن کنند.
برندهایی چون ب ام و، سانگ یانگ، ام وی ام، چری، جک، لیفان، هیوندای، میتسوبیشی و دی.اس در این شب گرد هم آمده اند تا گرمای تیرماه را با گرمای یک شب به یاد ماندنی گره بزنند.
اینگونه مراسم ها می تواند پیوند عمیقی بین مشتری و نمایندگی های فروش خودرو ایجاد کند و البته در بازار خودرویی که بسیار از مردم از فروش و خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو ناراضی اند مجموعه هایی چون خسروانی ارتباط خود را با مشتریان محکم تر کرده و رنگی شاد و زنده به بازار تاریک خودرو بزنند.
شاید یکی از دلایل ماندگاری و موفقیت 45 ساله مجموعه نمایندگی های خسروانی در بازار پر تلاطم عرضه خودروی کشور همین ارتباط تنگاتنگ با مردم است.

کد خبر 76380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha