کد خبر 76387
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
 لندروور برای رقابت با بنتلی  می آید+تصویر

پرشین خودرو: لندروور تاریخچه بلندی در ساخت شاسی‌بلندها دارد و این درست چیزی است که بنتلی فاقد آن است.

به گزارش پرشین خودرو، بنتلی، که استاد ساخت خودروهای لوکس کلاسیک محسوب می‌شود، چند وقتی همگام با سلیقه بازار یک اسپورت قدبلند لوکس را ارئه کرده تا طرفداران ثروتمند لوکس‌های گران نیز بتوانند با رفاه فوق‌العاده در ارتفاعی بالاتر برانند. همین اقدام به ظاهر ساده بنتلی باعث تحرکاتی ویژه در دنیای رقابت شده و رقیب انگلیسی لند‌روور را واداشته تا به فکر ساخت خودرویی لوکس برای رقابت با بنتایگا بیفتد.

 بنتلی قصد ندارد نام خود را به عنوان یک لوکس‌ساز حرفه‌ای خدشه‌دار کند، لندروور نیز عزم خود را جزم کرده تا قدرت و مهارتش را در ساخت شاسی‌بلندها به رخ رقبا بکشاند. 

نقشههای لندروور برای رقابت با بنتلی

گری مک‌گاورن در این خصوص گفت: در انتظار مدلی برتر و تجملاتی در میان ساخته‌های لندروور باشید که می‌تواند گل سرسبد محصولات این کمپانی باشد. این مدل گرانتر از نسخه‌های فعلی بوده و از طراحی ساده‌تری بهره می‌برد. فاصله محوری این خودرو نیز با جدیدترین مدل‌های رنج‌روور برابری می‌کند.

مک‌گاورن در این خصوص تشریح کرده که این خودرو و مدل اخیر رنج‌روور اندازه‌ای تقریباً مشابه خواهند داشت، اما شخصیت‌های متفاوتی را از خود بروز می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا دو خودروی برتر این کارخانه بدون آنکه خطری برای فروش یکدیگر داشته باشند مشتریان با روحیات متفاوت را جذب کنند.

نقشه‌های لندروور برای رقابت با بنتلی

قرار است مدل جدید لندروور یک نسخه فوق لوکس با طراحی ساده باشد که تمام امکانات رفاهی را برای مشتریان ایجاد کند.

مقامات لندروور در خصوص شاسی‌بلند جدیدشان، گفته‌اند: ما تاریخچه بلندی در ساخت شاسی‌بلندها داریم و این درست چیزی است که بنتلی فاقد آن است. بنابراین می‌توانیم پیروز این رقابت باشیم.

عصرایران 

کد خبر 76387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha