خودروهای وارداتی، در ارگ جدید شماره گذاری می شود

پرشین خودرو: پلیس راهور با درخواست کرمان موتور مبنی بر شماره‌گذاری خودروهای هیوندایی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد.

به گزارش پرشین خودرو، پلیس راهور ناجا با درخواست شرکت کرمان موتور برای انتقال واحد شماره‌گذاری از تهران به منطقه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد تا از این‌ پس خودروهای وارداتی کرمان موتور که محصولات هیوندایی کره جنوبی را شامل می‌شود، در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شماره‌گذاری شود.
در گذشته خودروهای وارداتی در تهران شماره‌گذاری شده و به اقصی نقاط ایران حمل می‌شد اما برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی شرکت کرمان موتور در تاریخ 22 خردادماه سال جاری از راهنمایی و رانندگی درخواست کرد تا واحد شماره‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید دایر شود که معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با این درخواست موافقت کرده است.
اظهار امیدواری می شود که با توجه به تولید بیش از 100 هزار خودرو در ارگ جدید برای شماره گذاری خودروهای تولیدی نیز راهنمایی و رانندگی اقدام به استقرار واحد شماره گذاری در ارگ جدید کند.
در نامه ارسالی از سوی معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا به سردار جانشین پلیس راهور ناجا آمده است که با توجه به اعلام شرکت کرمان موتور در رابطه با ارائه دفتر مناسب برای این مهم و همچنین وجود خودروهای دپو شده زیاد در منطقه ارگ جدید این معاونت آمادگی لازم برای اعزام مدیر فنی دائم به منطقه را دارد.
با توجه به این تفاسیر جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در 17 تیرماه سال جاری با این پیشنهاد موافقت کرده است.
با این شرایط از این‌ پس خودروهای وارداتی در منطقه ارگ جدید مورد بازدید و تائید کارشناسان نیروی راهنمایی و رانندگی قرار خواهد گرفت و بعد از شماره‌گذاری به دست مصرف‌کننده نهایی خواهد رسید.

کد خبر 76407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha