کد خبر 76466
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
بسترن B30 می آید+جزئیات

پرشین خودرو: جدیدترین محصول تولیدی گروه بهمن به نام بسترن B30 که بر روی یکی از پلتفرم های فولکس واگن ساخته شده است، به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محصول جدید بسترن با نام بی30 که آخرین محصول FAW است، از سال 2015 وارد بازار خودروی چین شده است.بسترن بی30 بر روی پلتفرمی از فولکس واگن شکل گرفت که فولکس موفق جتا نیز بر روی آن تولید و به بازار عرضه شده بود.

پیشرانه ی بسترن بی 30 با حجم 1.6 لیتر توان تولید 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون بر متر را دارد که مجهز به زنجیر تایم است.تکنولوژی زنجیرتایم منجر به کاهش شدید صدای موتور و بی نیاز به تعویض قطعه است. سری موتورهای 4GB توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است.استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 بوده و با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد.

 



گیربکس بسترن بی،30 6 سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن (برترین برند گیربکس در دنیا) است که به نقل از سایت RANKER آیسین در رتبه اول تولید کنندگان برتر گیربکس دنیا قرار دارد. این گیربکس بر روی بسیاری از مدل های پورشه، شورولت، تویوتا ، پژو ، رنو، سوزوکی ، جیپ، هیوندایی و ... قرار گرفته است.

 


سیستم تعلیق جلوی بی30 مک فرسون مستقل با میل موج گیر و سیستم تعلیق عقب میل پیچشی نیمه مستقل با میل موج گیر است.

سیستم فرمان الکتریکی بسترن جدید رانندگی راحتتر در سرعت پایین، پایداری و امنیت بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. سیستم EPS جدید و ارتقاء یافته، باعث برگشت پذیری مناسب و همچنین رانندگی آسان در قیاس با سیستم هیدرولیکی سایر خودروها می شود.

بسترن بی30 از 4 حلقه رینگ و لاستیک با سایز R16 .55-205 بهره مند است که زیبایی و چهره ای پویا و اسپرت به خودرو بخشیده است.

بی30 که موفق به کسب گواهینامه سطح استاندارد ایمنی 5 ستاره C-NCAP شده بود به منظور اطمینان و افزایش ایمنی سرنشینان، خودرو B30 از شاسی تقویت شده ای ساخته شده است. استفاده از فولادهای با استحکام بسیار بالا (Ultra High Strength Steel) و بالا (High Strength Steel) بر روی ساختمان 3H تقویت شده، به خصوص در ستون A، ستون B، تیرهای پایه ای درب ها، کف قسمت جلو و درب های خودرو ایمنی خودرو را افزایش داده است. از فولاد با استحکام بسیار بالا در ابعاد وسیعی در بدنه خودرو استفاده شده است که بدنه مستحکمی را ایجاد نموده است.

 


 

تست جاده ی خودرو ی B30 که شامل 516 تست عملکردی با طی کردن مسافتی به اندازه 3 میلیون کیلومتر انجام شده که به مدت سه سال به طول انجامیده است. مناطق هدف جهت انجام تست خودرو، از مناطق بسیار گرم و مرطوب تا مناطق بسیار سرد و برفی ؛ از مناطق پست و مرتفع با ارتفاع بیشتر از 2800 متر ؛ از مناطق شلوغ و پرازدحام تا شهر کوهستانی و مه گرفته بوده است.این خودرو با شرایط بسیارسختی در این مسیر مواجه بوده است و در نهایت توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود در شرایط مختلف نشان دهد.

بسترن بی30 به سیستم های کنترلی و نظارتی ای بی اس، ای بی دی، تی سی اس و اچ اچ سی تجهیز شده است.

این محصول جدید بهمن در بحث امکانات رفاهی به سیستم مالتی مدیاMultiMedia System ، نمایشگر لمسی 7اینچی، سیستم رهیاب (GPS) شامل نقشه کامل ایران، در نظر گرفتن محدوده طرح ترافیک در مسیریابی شامل موقعیت مکانی دوربین های کنترل سرعت حاوی اطلاعات بیش از 730,000اماکن مهم اعم از رستوران ها، جایگاه های سوخت،بیمارستان ها، مساجد، حسینیه ها، سینماها، پارکها، مراکز فرهنگی، آتشنشانی ها و ...نمایش سرعت و میزان حد اکثر سرعت در جاده ها، پشتیبانی از دوربین دید عقب، قابلیت کنترل مالتی مدیا با استفاده از کلید های روی فرمان خودرو، قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، ورودی AUX و یو اس بی تجهیز شده است.

 


 

کد خبر 76466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha