کد خبر 76547
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
آخرین اتوبوس‌ کرج سال89 خریداری‌ شده است

پرشین خودرو: معاون خدمات شهری شهردار کرج به تخصیص سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای نوسازی اتوبوس‌های شهری اشاره و اعلام کرد: از سال 89 تاکنون هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، حسن مدیر روستا در کارگروه کاهش آلودگی هوا که امروز چهارشنبه(21 تیر) در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به طرح نصب کاتالیست بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: به علت هزینه بالایی که این طرح برای رانندگان دارد و به صرفه نبودن آن، این طرح با استقبال رانندگان همراه نشد و کاتالیست بر روی هیچ تاکسی نصب نشد.

مدیرروستا ادامه داد: سال گذشته با دارندگان تاکسی‌های فرسوده وام با سود 16 درصد اعطا شد و از این طرح 400 راننده تاکسی موفق به تعویض خودروهای خود شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت 8 ایستگاه سی‌ان‌جی متعلق به اتوبوسرانی اشاره و اعلام کرد: شهرداری کرج در حال انعقاد یک تفاهم‌نامه با محیط زیست است تا بر اساس آن برای نگهداری از ایستگاه‌های سنجش آلودگی اقدماتی انجام شود.

مدیرروستا از طی مراحل جانمایی برای نصب دو دستگاه نمایشگر سنجش آلودگی هوا در کرج خبر داد و گفت: یکی از این نمایشگرها در چهارراه حدادی و نمایشگر دیگر در میدان جمهوری نصب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت ماشین‌های لجن‌کش خاطرنشان کرد: به سبب اینکه محلی برای تخلیه لجن توسط این ماشین‌ها وجود ندارد، بدین منظور دو محل برای انجام این مهم با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار کرج در ادامه از لزوم نگهداری از درختان 40 و 50 ساله کرج و احیا باغات قدیمی گفت و تصریح کرد: برای این اقدام نیز اعتباری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 25 میلیارد تومان برای فضای سبز کرج در نظر گرفته شده است گفت: تا کنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرروستا در ادامه به تخصیص سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای نوسازی اتوبوس‌های شهری اشاره و اعلام کرد: از سال 89 تاکنون هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه نشده است.

مدیرو روستا در پایان خاطرنشان کرد: تخصیص اعتباری به میزان حدودی 100 میلیارد تومان برای خرید 200 دستگاه اتوبوس در دستور شورای شهر کرج قرار دارد.

ایسنا

کد خبر 76547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha