نظرسنجی در خدمات پس از فروش همراه با جایزه+جزئیات

پرشین خودرو: یکی از شرکت های واردکننده خودرو اقدام به نظرسنجی از مشتریان محصولات خود در حوزه خدمات پس از فروس همراه با اعطای جایزه به شرکت کنندگان کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت رامک یدک که مسئولیت خدمات پس از فروش خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی در ایران را بر عهده دارد در راستای بهبود خدمت رسانی به مالکان خودروهای گروه صنعتی رامک خودرو در نظر دارد از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم استفاده کند.
براساس این گزارش و به همین منظور، رامک یدک اقدام به نظر سنجی از مراجعه کنندگان به تعمیرگاه مرکزی کرده است و به پاس این همکاری در پایان هر ماه به قید قرعه به دو نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی یک میلیون ریال اعتبار هدیه می دهد و در مراجعه بعدی به تعمیرگاه مرکزی این مبلغ از صورتحساب ایشان کسر خواهد شد.
رامک یدک که به دنبال پیاده سازی شعار "تداوم حرکت" در برنامه های خود است از مشتریان خود خواسته است در صورت مراجعه به تعمیرگاه مرکزی فرم مذکور را که در اتاق انتظار مشتریان قرار دارد تکمیل و در محل مربوطه قرار دهند.
یادآور می شود که در قرعه کشی صورت گرفته برای طرح نظر سنجی مشتریان تعمیرگاه مرکزی مربوط به خردادماه امسال، آقای نوری مالک خودروی تیولی به شماره شاسی 85492 و خانم امینی مالک خودروی تیولی به شماره شاسی 130387 برنده اعتبار یک میلیون ریالی شرکت رامک یدک شده اند.

کد خبر 76549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha