عمل به تعهدات شرط همکاری با سهام‌دار هپکو

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سه وزارتخانه در خواست ترک تشریفات خرید سه هزار دستگاه از تولیدات شرکت هپکو را به معاون رئیس جمهور دادند، گفت: این سفارش عاملی برای افزایش تولید شرکت هپکو است.

به گزارش پرشین خودرو، سیدمهدی مقدسی ،در خصوص پیگیری وضعیت کارگران شرکت هپکو، اظهار داشت: در گفت‌وگویی که امروز با معاون وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات کارگران شرکت هپکو داشتم ، تمایل بر این بود که خریدار جدید شرکت هپکو در راه اندازی شرکت موفق باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست ترک تشریفات تولید 3هزار دستگاه توسط سه وزیر کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت داده شده است، گفت: در صورت تایید نهایی این سفارش تقریبا تولید 4 سال شرکت هپکو را شامل می‌شود.

مقدسی با بیان اینکه هدف ما از حمایت هپکو بازگشت به رونق گذشته است، اضافه کرد: این انتظار از سهامدار شرکت هپکو وجود دارد که در کنار انتظارات خود از دولت، تعهدات خود را به کارگران این شرکت نیز عمل کند تا یک شادابی را به تولید کارخانه القاء کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عمل کردن سهام دار جدید شرکت هپکو به تعهدات خود در قبال کارگران این شرکت نهایت همکاری را با او انجام می‌دهیم، تصریح کرد: ما مدافع تولید هستیم، در شرایط تولید است که هم مدیران و هم کارگران راضی می‌شوند و امیدواریم سهام‌دار جدید تا اول مرداد‌ماه سال جاری فضایی را به‌وجود بیاورد که اعتماد گذشته نسبت به او برگردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پنجشنه هفته گذشته جلسه‌ای به همین منظور در استانداری استان مرکزی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این جلسه سهام‌دار جدید شرکت هپکو تعهداتی را به مسئولین داده است و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در یک مصاحبه‌ مصوبات این جلسه را اعلام کرده است./

کد خبر 76550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha