کد خبر 7659
۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
سایپا: پراید در ونزوئلا 17 میلیون تومان!

پرشین خودرو: معاون صادرات و بین الملل گروه خودروسازی سایپا گفت: پراید (محصولات خانواده ایکس 100) با قیمتی معادل حدود 17 میلیون تومان در ونزوئلا فروخته می شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، محسن جوان با بیان اینکه قیمت ایکس 100 در هیچ یک از بازارهای صادراتی پائین تر از داخل کشور فروخته نمی شود، افزود: این خودروی بهینه شده بدون ترمز ضد قفل(ای.بی.اس)، ایربگ و هزینه بیمه شخص ثالث که در بازار داخلی برعهده خودروساز است، با قیمتی حدود 9 میلیون تومان در بازارهای عراق و الجزایر و بیش از 10 میلیون و 500 هزار تومان در بازار سوریه عرضه می شود. وی با سختگیرانه خواندن استانداردها در ایران و بیان اینکه مشتریان ما در بازارهای هدف به این سطح از استانداردها نیاز ندارند، گفت: قیمت محصولات خانواده ایکس 100 در بازار سوریه که اتفاقا مورد استقبال قرار گرفته است بدون گزینه های اجباری در ایران مثل ترمز ضد قفل و ایربگ با افزایش پنج تا هفت درصدی همراه بود. جوان افزود: هم اکنون محصولات ایکس 100 سایپا به کشورهای سوریه، عراق، سودان، سنگال، غنا، ونزوئلا و آسیای میانه صادر می شود که باتوجه به اقتصادی بودن این محصولات و ارائه خدمات گسترده پس از فروش در بازارهای هدف طرفداران زیادی پیدا کرده است. وی همچنین به صادرات هفت ماه گذشته سایپا اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود 20 هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس 100 به بازارهای هدف صادر شد. این مقام مسئول در سایپا افزود: 60 درصد از کل خودروهای صادراتی به بازارهای سوریه و عراق صادر شده است.
کد خبر 7659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • omid ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 0
    ajab rooei dari to lanate khoda bar kasi ke ettela aate naghes be mardom midahad
  • ریاحی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 0
    آقا جان طبق جدیدترین گزارش گمرک میانگین قیمت خودروی صادراتی کشور 5200 دلار !!! بیشترین تعداد به عراق و اکثرا پراید و کلا با افت 65% بوده است ، حال خوانندگان محترم خود پیدا کنید پرتقال فروش را !!؟ و قیمت پرتقالش در بازار صادراتی را !!!!!!
  • شهرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 0
    خوب قربونت برم اگه اینطوره که دارید ضرر می کنید. یه لطفی کنید شما ماشیناتون رو با این قیمتهای نجومی که تو اون بازارهای هدف دارن بفستید اونجا ماشینای خارجی رو هم آزاد کنید که هم خدا راضی بشه هم همه خلایقش!