کاپرا همه را جا گذاشت

پرشین خودرو: در اولین ماه فصل پاییز از میان 6 خودرو وانت ارزیابی شده، کاپرا با کسب کمترین امتیاز منفی به عنوان باکیفیت ترین وانت تولیدی کشور انتخاب شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در هفتمین ماه سال جاری وانت مزدا دوکابین بی‌کیفیت‌ترین و وانت مزداتک کابین باکیفیت‌ترین خودروهای وانت تولید داخل بوده‌اند. در آخرین رده‌بندی کیفیت وانت‌های کشور در مهرماه سال 90، وانت کاپرا در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده‌های بعدی به ترتیب به وانت مزدا تک کابین، وانت دیزل زامیاد، وانت پیکان تبریز، وانت نیسان سی.ان.جی و وانت مزدای دوكابین اختصاص یافت. در این گروه دو خودرو صاحب رده‌ی خوب، دو خودرو صاحب رده‌ی قابل قبول و دو خودرو نیز صاحب رده‌ی حداقل قابل قبول شدند. در این گروه وانت کاپرا در پنج رده تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه و رنگ امتیاز منفی 97.1 را در کارنامه خود ثبت کرد و در صدر جدول رده بندی کیفیت وانت‌های کشور ایستاد. پس از آن خودرو وانت مزدا تک کابین با کسب امتیاز منفی 122.3 در گروه های فنربندی تعلیق و فرمان، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ جایگاه دوم را از آن خود کرد. بر اساس این گزارش، وانت دیزل زامیاد در همه رده های مورد بررسی امتیاز منفی کسب کرد که بیشترین آن مربوط به بدنه و تزیینات داخلی و خارجی بود. این خودرو جایگاه سوم باکیفیت ترین وانت کشور را به خود اختصاص داده است. رده چهارم جدول رده بندی کیفیت وانت‌های کشور در اختیار وانت پیکان تبریز قرار گرفته است. این خودرو در تمام آیتم های مورد بررسی نمره منفی کسب کرده که بالاترین نمره های آن در بخش بدنه و تزیینات داخلی و خارجی بود. وانت نیسان سی.ان.جی هم که در تمام بخش های مورد بررسی نمره منفی کسب کرده با 208.3 نمره منفی در رتبه پنجم قرار گرفته است. اما عنوان بی کیفیت ترین وانت کشور در شرایطی به وانت مزدا دوکابین اختصاص یافته که این خودرو به جز موتور و انتقال قدرت و تجهیزات الکتریکی در سایر بخش ها امتیاز منفی در کارنامه خود ثبت کرده است.
کد خبر 7660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كيان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
    1 0
    كافيه يك نگاه به رقبا بيندازيم : وانت پيكان.. نيسان زامياد.. مزدا . اينطوري بهتر ميشه قضاوت كرد كه اين چيني تازه وارد در ميان مردگان زنده به حساب مياد و بين بد و بدتر بد انتخاب شده
  • رامین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    1 1
    پس این وسگ پیکاپ کجاست
  • فرطوسی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    1 1
    فروش اقساطی کاپرا مثل اینکه فراموش کردیدهرچه سریعتر بهتر مردم منتظر اعلام فروش اقساطی هستند
  • مسعود ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    1 0
    کاپرا واقعا ماشین خوبیه