تامین مالی سایپا با اوراق اختیار فروش تبعی دالبر

پرشین خودرو: شرکت سرمایه گذاری سایپا به منظور تامین مالی ١٢میلیارد تومانی با مشاوره شرکت مدیریت سرمایه کیان اقدام به انتشار اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام شرکت البرز دارو(دالبر)کرده است. نماد این اوراق در روز شنبه 24 تیرماه در بورس اوراق بهادار بازگشایی می شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت مدیریت سرمایه کیان اقدام به طراحی اوراق اختیار فروش تبعی با بازدهی 23.5 درصد ( به طور موثر) نمود. دوره این اوراق یكساله و قبل از سررسید با هماهنگی ناظر بازار و تعیین خریدار جدید قابل نقل و انتقال خواهد بود. قیمت عرضه در دامنه نوسان قیمت سهم بوده و قیمت اوراق اختیار فروش تبعی متناسب با بازدهی مورد نظر تعیین خواهد شد. عرضه اوراق مذکور بر عهده شرکت کارگزاری بورس آثل است.

لازم به ذکر است که مشتریانی که حداقل حجم خرید آنها معادل یک میلیون سهم "البرز دارو"است باید نسبت به اعطای اختیار خرید به شرکت سرمایه گذاری سایپا اقدام نمایند. اختیار خرید این امکان را به شرکت سرمایه گذاری سایپا خواهد داد که در صورت اعمال نکردن اختیار فروش تبعی از سوی سرمایه گذار اقدام به بازخرید سهام فروخته شده نماید.

 


تاریخ اعمال اختیار خرید متفاوت با تاریخ اعمال اختیار فروش تبعی است و سرمایه گذار در صورت اعمال نکردن اختیار فروش تبعی خود، نمی تواند سهام خود را تا تاریخ اعمال اختیار خرید به فروش برساند.

 

کد خبر 76622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha