نمایش نخستین اتوبوس الکتریکی «بی وای دی» در نمایشگاه خودروهای هوشمند پایتخت

پرشین خودرو: نخستین اتوبوس تمام برقی بی وای دی در غرفه نمایندگی این برند در ایران به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO در تهران که از روز گذشته افتتاح شد، میزبان نخستین اتوبوس الکتریکی بی وای دی در ایران است.

این اتوبوس که چندی پیش طی مراسمی به شهرداری شیراز جهت تست و آزمایش فنی تحویل داده شده بود، برای نمایش در نمایشگاه محصولات هوشمند به پایتخت منتقل شد.

اتوبوس تمام برقی K9 قابلیت پیمایش مسیر ۱۵۰ کیلومتری را با هر بار شارژ کامل دارد.البته نسخه هایی از این اتوبوس که وارد ناوگان حمل و نقل ایران می شود، با هر بار شارژ کامل بیش از ۲۵۰ کیلومتر مسیر را طی می کنند.

این اتوبوس که به تازگی صاحب خط تولیدی در کالیفرنیای آمریکا شده است در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت کارمانیا که شریک تجاری و نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش بی وای دی در ایران است و تجربه وارد کردن خودروی برقی به ایران را نیز در کارنامه ی خود دارد، قصد دارد 50 عدد از این اتوبوس را در ایران به تولید برساند.

نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO از 22 تا 25 تیرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران دایر خواهد بود.

کد خبر 76633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha