کد خبر 76671
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
آتش سوزی خودروی سمند در جیرفت

پرشین خودرو: معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت گفت: براثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سمند در جیرفت یک تن از سرنشینان خودرو در میان شعله های آتش جان باخت.

به گزارش پرشین خودرو، علی برخوری  اظهار کرد: این حادثه بعداز ظهر روز جمعه در محور کرمان به جیرفت در محدوده دهستان دلفارد روی داد.
وی سرعت زیاد خودرو و عدم توجه به جلو را علت حادثه بیان کرد وگفت: خودروی سمند به علت سرعت زیاد وبعد از برخورد با گاردریل در پایین دست جاده آتش می گیرد، که سرنشینان این خودرو به کمک مردم محلی نجات و آتش را خاموش می کنند.
وی تصریح کرد: در نتیجه این حادثه یک نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند و یک نفرهم برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت انتقال یافت و حال 2 نفر سرنشین دیگر نیز خوب می باشد.
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی جیرفت گفت: به رانندگان توصیه می شود در این محور سعی کنند با سرعت یکنواخت حرکت کرده و در پیچ ها سرعت خود را کم و از ترمز و تغییر دنده (سبک به سنگین) ناگهانی بپرهیزند.
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

ایرنا

کد خبر 76671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha