بازدید تابستانی رایگان محصولات جک و لیفان آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: کرمان موتور که تولید و عرضه محصولات جک و لیفان را در ایران بر عهده دارد، اقدام به اجرای طرح بازدید رایگان تابستانی خودروهای جک و لیفان كرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در طرح تابستانی کرمان موتور که ویژه ی خودروهای جک و لیفان استارت خورده است، بازدید موتور، سیستم ترمز، فرمان، سیستم سرمایش و گرمایش خودرو گنجانده شده است.

طرح بازدید تابستانی محصولات جک و لیفان که به صورت رایگان انجام می شود از امروز شنبه 24 تیرماه لغایت 28 تیر در نمایندگی های مجاز کرمان موتور انجام می شود.

در بازدیدهای بخش موتوری این طرح تابستانی مواردی که به صورت رایگان انجام می شود شامل کنترل نشتی آب و سرریز در صورت نیاز، بازدید عملکرد فن رادیاتور، کندانسور و و سنسور دمای آب، بازدید لوله های بنزین، بازدید سیستم هوای ورودی و فیلتر هوا، بازدید روغن موتور، بازدید تسمه ها و بازدید فیوزها و رله های خودرو خواهد شد.

در طرح بازدید تابستانی رایگان کرمان موتور، کارشناسان به بازدید عملکرد سیستم ترمز و لنت ها و همچنین پمپ هیدرولیک و عملکرد مطلوب آن می پردازند.

یکی دیگر از مواردی که در این طرح مورد بازدید قرار می گیرد سیستم کولر و بخاری خودرو خواهد بود، ضمن اینکه فیلتر اتاق و عملکرد مطلوب سیستم تهویه خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پایان برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه حضوری به نمایندگی مجاز سراسر کشور، می توانید به سایت کرمان موتور مراجعه نمایید.

کد خبر 76679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha