کد خبر 76834
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
درگیری همسر دیوید بکهام با شرکت لندرور

پرشین خودرو: ویكتوریا بكهام خواننده سابق و همسر دیوید‌بكهام هافبك افسانه‌ای تیم منچستر یونایتد برسر طراحی یك خودروی تولید محدود شركت لند‌رور با این شركت درگیر شده‌ است.

به گزارش پرشین خودرو، گری مک‌گورن طراح ۶۱ ساله این شرکت، ویکتوریا بکهام را متهم کرده که نقش خود در طراحی خودرو بزرگنمایی کرده‌ است زیرا وی در مصاحبه‌ای گفته‌ است «من خودرویی که سوار می‌شوم را طراحی می‌کنم، خودرویی که فکر کنم دیوید نیز بخواهد آن را براند.»

اما آقای مک‌گاورن در مراسمی عمومی اعلام کرد ویکتوریا بکهام خودرو را طراحی نکرده‌ است، او چیزی درباره طراحی خودرو نمی‌داند، طراح خودرو شدن به سال‌ها زمان نیاز دارد.

مک‌گاورن می‌گوید ویکتوریا بکهام زمانی که با وی به چین سفر کرده‌ بود در برابر رسانه‌های جهان گفت زمانی که من این خودرو را طراحی کردم…و من به او گفتم که این جمله در متن نبود. بکهام نیز با دستپاچگی گفت که متوجه آنچه گفته نبوده است.

مک‌گاورن ادعا دارد نقش بکهام در طراحی این خودرو در حد طراحی جزئیات داخلی و رنگ‌آمیزی آن بوده‌ است نه طراحی کلی خودرو که جوایز زیادی نیز کسب کرده‌ است. اجزای داخلی این خودروی ۸۰ هزار پوندی، مانند رنگ فضای داخلی و جنس و رنگ و طرح روکش صندلی‌ها توسط ویکتوریا بکهام طراحی شده‌ است.

با وجود درگیری لفظی که میان طراح اصلی خودرو و بکهام درگرفته، شرکت لند‌رور در بیانیه‌ای اعلام کرد هر دو طرف در طراحی این خودروی مجلل که در همه‌ جای جهان با موفقیت مواجه شده،‌ همکاری داشته‌اند و خانم بکهام یکی از اعضای خانواده لند‌رور باقی خواهد ماند.

 

 

کد خبر 76834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha