کد خبر 76842
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

پرشین خودرو: حمید صفت خواننده رپ روی صحنه نمایش «لامبورگینی» آمد و برق قطع شد؛ اتفاقی که ابتدا ترفندی زیبایی‌شناسانه به حساب آمد اما کسانی، مدیر تماشاخانه را در آن سهیم می‌دانستند که به دلیل عدم پاسخگویی‌ او به تماس‌های تلفنی، نه می‌توان تاییدش کرد و نه تکذیب.

به گزارش«پرشین خودرو»، حمید صفت خواننده رپ روی صحنه نمایش «لامبورگینی» آمد و برق قطع شد؛ اتفاقی که ابتدا ترفندی زیبایی‌شناسانه به حساب آمد اما کسانی، مدیر تماشاخانه را در آن سهیم می‌دانستند که به دلیل عدم پاسخگویی‌ او به تماس‌های تلفنی، نه می‌توان تاییدش کرد و نه تکذیب.

 
قطع برق سالن با شروع اجرای حمید صفت


نمایش «لامبورگینی» به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری، با بازی او و اشکان خطیبی، طراحی و اجرای حرکتِ ایده ابوطالبی و صدای حمید صفت خواننده رپ که در پایان اثر روی صحنه می‌آید از روز پنجشنبه 22 تیر در تماشاخانه خصوصی و تازه‌تاسیس شهرزاد روی صحنه رفته است.

اجرای این نمایش که پیش از شروع، به واسطه نگرفتن مجوز از دفتر موسیقی برای خواندن صفت روی صحنه و اکتفا کردن به مجوز اجرای نمایش از سوی شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی دچار مشکلاتی شد (اینجا) شامگاه یکشنبه 25 تیر با اتفاقی غریب همراه شد.

با احتساب شنبه‌ها که روز تعطیلی تئاتر است، «لامبورگینی» پیش‌تر دو اجرا را پشت سر گذاشته بود اما بی‌حضور حمید صفت و شب یکشنبه (25 تیر- سومین شب) این خواننده رپ برای اولین بار روی صحنه آمد.

در پایان نمایش با آمدن صفت روی صحنه، به محض این که او میکروفن را به دست گرفت برق سالن قطع شد. با فاصله یک ثانیه اشکان خطیبی روی صحنه آمد و گفت: «از تماشاگران خواهش می‌کنیم با نور موبایلشان صحنه ما را روشن کنند.» سپس صفت بی‌میکرون و بی‌موسیقی احتمالی شروع به خواندن کرد.

با پایان این قطعه و رِوِرانس و در حالی که گمان می‌شد فضای شبه‌رمانتیک حاصل از قطع برق و استفاده از نور موبایل تماشاگران که یادآور کنسرت‌های پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بود، ترفندی زیبایی‌شناسانه از سوی عوامل نمایش بوده است، اشکان خطیبی گفت: «من آدم بدبینی نیستم، سیامک صفری هم آدم بدبینی نیست و دوست داریم به همین شیوه ادامه دهیم اما از مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی و علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد می‌خواهم پای حرفی که می‌زنند بایستند و  آن را تا انتها ببرند.»

با بیرون آمدن تماشاگران از سالنِ اجرا، مشاهده شد که برق تماشاخانه تازه‌تاسیس شهرزاد قطع است٬ اما با بیرون آمدن از مجموعه تماشاخانه، می‌شد چراغ‌های کوچک کنار سردرش را دید که روشن‌اند و همین‌طور تابلوهای نئون تبلیغات تئاتر را. همه جا روشن بود جز داخل تماشاخانه که بعد از خروج همه تماشاگران و گذشت پنج الی شش دقیقه برقش وصل شد.  

طبق آن‌چه شنیده شد برخی معتقدند برق سالن‌ها توسط و یا به دستور مدیر تماشاخانه شهرزاد قطع شده چون مخالف روی صحنه رفتن حمید صفت بوده است. در پی تماس‌های مکرر با قاسم جعفری مدیر این تماشاخانه و بی پاسخ ماندن همه آن‌ها، نه می‌توان این ادعا را رد کرد و نه تایید.

نمایش «لامبورگینی» تا پنجم مرداد هر شب ساعت 21:30 در تماشاخانه شهرزاد، تقاطع نوفل لوشاتو و رازی روی صحنه می‌رود.

 

 

 

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 76842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha