کد خبر 76886
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

پرشین خودرو: جین فوندا و رابرت ردفورد با دریافت جایزه شیر طلایی یک عمر دستاورد حرفه‌ای در جشنواره فیلم ونیز تقدیر می‌شوند.

به گزارش«پرشین خودرو»، جین فوندا و رابرت ردفورد با دریافت جایزه شیر طلایی یک عمر دستاورد حرفه‌ای در جشنواره فیلم ونیز تقدیر می‌شوند. مراسم بزرگداشت این دو اسطوره هالیوود، همزمان با اولین اکران جهانی جدیدترین فیلم‌شان با عنوان «روح‌های ما در شب» در ونیز برگزار می‌شود. این درام امریکایی به کارگردانی ریتش باترا فیلمساز هندی به عنوان جدیدترین محصول نتفلیکس در بخش خارج از مسابقه جشنواره هفتاد و چهارم روی پرده می‌رود.

 
تقدیر جشنواره ونیز از دو اسطوره هالیوود


درام امریکایی «روح‌های ما در شب» (Our Souls at Night) جدیدترین ساخته ریتش باترا در روز یکم سپتامبر (10 شهریور) در ونیز اکران می‌شود. این فیلمساز هندی در گذشته با فیلم تحسین‌شده «ظرف ناهار» (The Lunchbox) در جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

درام عاشقانه «روح‌های ما» جدیدترین همکاری ردفورد و فوندا بعد از نزدیک به چهار دهه است. این دو بازیگر آخرین‌بار در سال 1979، در فیلم «سوار الکتریکی» سیدنی پولاک مقابل یکدیگر ایفای نقش کردند. آنها در گذشته، فیلم «پابرهنه در پارک» (1967) را هم در کارنامه داشتند.

 
تقدیر جشنواره ونیز از دو اسطوره هالیوود


داستان فیلم جدید فوندا و ردفورد که با اقتباس از رمان کنت هاروف نوشته شده است در کلرادوی امریکا می‌گذرد و از جایی آغاز می‌شود که ادی مور (فوندا) سرزده به دیدار همسایه‌اش لوییز واترز (فورد) می‌رود. ادی و لوییز سال‌ها پیش همسران‌شان را از دست داده‌اند و با وجود این‌که سال‌ها در شهری کوچک در همسایگی یکدیگر زندگی کرده‌اند، به ندرت با هم تماس برقرار کرده‌اند.

هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز از 30 اوت تا 9 سپتامبر (18-8 شهریور) برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: آی سینما

کد خبر 76886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha