کد خبر 76892
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

پرشین خودرو: شایعه‌ای جدید در فوتبال اسپانیا از آماده شدن کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا برای وداع با مدافع میانی این تیم حکایت دارد.

به گزارش«پرشین خودرو»، نشریه «دیاریو گل» اسپانیا نوشته است که اجماعی در میان مدیران باشگاه بارسلونا به وجود آمده است که ممکن است فصل پیش رو به آخرین فصل حضور جرارد پیکه در نوکمپ تبدیل کند.

مدافع میانی اسپانیایی بارسایی‌ها پیش از این گفته است که بعد از حضور در جام جهانی 2018 از فوتبال ملی کناره‌گیری می‌کند که در آن زمان او 31 ساله خواهد بود. حالا اما زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدا شدن او از بارسلونا در همان زمان نیز شنیده می‌شود.

به گزارش رسانه‌های محلی، کاتالان‌ها از همین حالا جانشین پیکه را هم مشخص کرده‌اند که آن بازیکن «یری مینا»، مدافع کلمبیایی جوان تیم پالمیراس برزیل است و گفته می‌شود که او سال 2018 به بارسلونا ملحق می‌شود.

در همین حال در همین رسانه‌ها از MLS‌ به عنوان مقصد احتمال پیکه پس از ترک بارسلونا یاد شده است که به دو دلیل چندان بعید به نظر نمی‌رسد. نخستین دلیل ملیت نامزد پیکه که آمریکایی است و دومین دلیل هم نزدیک‌تر شدن این بازیکن اسپانیایی به اهداف اقتصادی و تجاری متنوعش در آمریکای شمالی است.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کد خبر 76892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha