انتشار تصاویر جاسوسی از شاسی بلند آینده رولزرویس

پرشین خودرو: شرکت رولزرویس تصمیم گرفته همانند دیگر رقبای لوکس ساز به تولید شاسی بلند روی آورد زیرا معتقد است بازار این خودروها رو به گسترش است.

به گزارش پرشین خودرو، براساس گزارش ها برند زیرمجموعه بی ام و روی یک شاسی بلندی به نام Cullinan مشغول به کار بوده که تاکنون تصاویر جاسوسی متعددی مربوط به آن مشاهده شده است. حال به تازگی دسته ای تصاویر دیگر این مدل منتشر شده که آن را طی تستی در خیابان های اروپا نشان می دهد.

متاسفانه تصاویر جدید همانند پیشین Cullinan را با استتار کامل نشان می دهد از این رو به سختی می توان اطلاعات کاملی از طراحی بیرونی کسب کرد. البته با توجه به ساختار کلی می توان پیش بینی کرد که در قسمت جلو شباهتی به رولزرویس فانتوم محبوب داشته باشد. چیزی که با استتار نیز به راحتی قابل تشخیص بوده و امر دشواری نیست. هیچ بخشی از مدل بدون استتار نبوده تا بتوان جزئیات بیشتری کسب کرد.

در ساختار Cullinan اگرچه شبیه به یک شاسی بلند است اما طراحی برگرفته از فانتوم دارد. انتظار داریم پیشرانه درنظر گرفته شده از نوع 12 سیلندر بوده و سیستم درایو چهار چرخ محرکی برای عملکرد بهتر برای آن تدارک دیده شود. تصاویری از داخل کابین در دست نبوده تا به آن پرداخت اما می توان انتظار داشت شامل طراحی شبیه به دیگر مدل های رولزرویس اما با کمی تغییر شود.

تاکنون شرکت رولزرویس اطلاعات بسیاری از Cullinan در دسترس قرار نداده اما پیشتر شایعاتی پیرامون آن منتشر شد. انتظار داریم در جریان نمایشگاه فرانکفورت سال جاری رونمایی از این شاسی بلند صورت گیرد و فروش نیز از سال 2018 آغاز شود. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه آلمان منتظر ماند تا مشخص شود رولزرویس چه برنامه ای دارد. احتمالا اگر در فرانکفورت رونمایی انجام نگیرد تا پایان سال معرفی توسط رولزرویس انجام شود.

کد خبر 76942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha