کد خبر 76961
۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

پرشین خودرو: اگر شما هم از مسیر رفت و آمدتان به محل کار خیلی راضی نیستید، بهتر است روایت زندگی کِرت فون بَدینسکی را بخوانید که هر روز با هواپیما این مسیر را طی می‌کند!

 

به گزارش«پرشین خودرو»، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که هر روز بابت مسیر خانه تا محل کارتان شکایت می کنید و ناراضی هستید، احتمالا این گزارش باعث می‌شود نسبت به راه خودتان حس بهتری خواهید داشت!

کِرت فون بَدینسکی مهندس مکانیک یک شرکت در سان‌فرانسیسکو است، او که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، هر روز کاری ساعت ۵ صبح بیدار می‌شود، دوش می‌گیرد، صبحانه می‌خورد و با خودرو ۱۵ دقیقه در راه است تا به فرودگاه برسد، در آن‌جا با هواپیمای تک‌ موتوره ویژه هیئت مدیره به مدت ۹۰ دقیقه پرواز می‌کند و به اوکلند می‌رود و سپس از آن‌جا با یک خودروی دیگر به سان‌فرانسیسکو و دفتر محل کار خود راهی می‌شود. او از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ کار می‌کند و عصر هم با برگشتن از همین مسیر در حدود ساعت ۲۱ شب به خانه می‌رسد!

 

کِرت می‌گوید: «هربار به کسی می‌گویم که هر روز از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌روم، او سه بار این سوال را می‌پرسد که «هرروز؟ هرروز؟ هرروز؟» در حقیقت همه از اینکه من چنین کاری را ر روز انجام می‌دهم، خیلی تعجب می‌کنند.»

شرکتی که کِرت در آن کار می‌کند، در ابتدا در لس‌آنجلس بود، اما مدیران تصمیم می‌گیرند به سان‌فرانسیسکو نقل مکان کنند، چون معتقد بودند در آن‌جا استعدادهای بیشتری وجود دارد. این مهندس هم که نمی‌تواند خانواده‌اش را به سان‌فرانسیسکو ببرد، از طرفی هم نمی‌تواند شغلش را از دست بدهد؛ به همین دلیل مجبور است هر روز این مسیر را طی کند.

حتما اگر شما هم با کِرت صحبت کنید، متوجه می‌شوید او از این مسیر هر روزه خیلی هم هیجان‌انگیز است، با این‌حال اختلافات جدی آب و هوایی میام این دو شهر یکی از مشکلات این مهندس است، چون گاهی وقت‌ها لس‌آنجلس آفتابی است، در حالی‌که در سانفرانسیسکو هوا ابری و خیلی گرم می‌شود. البته ترافیک اوکلند تا سانفرانسیکو هم از مشکلاتی است که کِرت با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

 

 

 

 

منبع: توریسم آنلاین

کد خبر 76961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha