زیر خودروهای بهمن در شیراز آینه كاری شد!

پرشین خودرو: گروه بهمن برای اولین بار در ایران، زیر تعدادی از خودروهای خود در نمایشگاه شیراز را آینه كاری كرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه بهمن در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز متفاوت تَر و قدرتمندتر از تمام دوره ها حضور پیدا کرده است.

این گروه خودروسازی سالن نرگس نمایشگاه شیراز را به خودروهای سبک و سنگین، و موتورسیكلت های برقی اختصاص داده و با دکوراسیون جذاب و جالب توجه ای نسبت به دیگر شركت ها حضور یافته است.

در ابتدای ورود به سالن گروه بهمن با اقدام قابل توجه بهمنی ها در قراردادن آینه بر زیر خودروهای مزدا٣ و بسترن بی٥٠ مواجه می شوید كه با هدف امكان رویت زیر خودرو برای بازدیدكنندگان و علاقمندان این كار انجام شده است.

 



مسؤولان گروه بهمن كه با شعار "متفاوت، یكپارچه و قدرتمند" در شیراز حضور دارند معتقدند تفكر و دیدگاه سهامداران این گروه مهمترین دلیل برای تغییر رویكرد و تمایز حضور این خودروساز بخش خصوصی در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز است.

براساس این گزارش یكی دیگر از نقاط قوت سالن گروه بهمن در این نمایشگاه، توجه ویژه این گروه خودروسازی به جایگاه و اهمیت انجام مسوولیت های اجتماعی است.

یادآور می شود گروه بهمن ٢میلیارد تومان برای بانك سلول های بنیادی محك اختصاص داده است. همچنین علاوه بر حمایت از هنرستان دخترانه شهدای گروه بهمن در شهر كرج، حامی تیم بانوان بهمن در سوپرلیگ بسكتبال است تا هر چه بیشتر به اهمیت جایگاه و منزلت زنان در كشور پرداخته باشد.

نمایشگاه خودرو شیراز تا جمعه سی ام تیرماه جاری از ساعت ١٧ تا ٢٢ پذیرای علاقمندان و بازدیدكننندگان است.

کد خبر 76977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha