کد خبر 76990
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها

پرشین خودرو: خرداد ماه امسال تولید بیشتر سواری‌های دوگانه‌سوز کاهش و برخی هم افزایش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، در این مدت تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۷۵۸ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی اما برخلاف پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز این شرکت با افزایش همراه بوده و از صفر دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۱۱۶۹ دستگاه افزایش یافت.

اما تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز مانند پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز این شرکت متوقف شده و از ۲۱۶۵ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

خرداد ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز با کاهش ۰.۸ درصدی همراه بوده و از ۳۴۹۰ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۳۴۶۱ دستگاه کاهش یافت.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز این شرکت نیز متوقف شده و از ۱۳۹۲ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز اما ۳۶ هزار و ۷۷۰ درصد افزایش یافته و از ۱۰ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به ۳۶۸۷ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۲۵۱ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا هم متوقف شده و از ۱۹۸۷ دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

برخلاف این خودروها اما تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان با افزایش ۹۴ درصدی همراه بوده و از ۶۰۵ دستگاه در خرداد ماه سال گذشته به ۱۱۷۴ دستگاه افزایش یافت.

کد خبر 76990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha