فروش S6 BYD با 1میلیون تخفیف و 1سال بیمه بدنه رایگان

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی کارمانیا با تشریح طرح فروش ویژه ی نمایشگاه خودروی شیراز گفت: به رنگ بندی سبد محصولات بی.وای.دی در ایران رنگ پرطرفدار نوک مدادی هم افزوده شده است.

علیرضا زرین فکر در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: در طرح فروش بی وای دی ویژه نمایشگاه خودرو شیراز، تخفیف 1 میلیون تومانی همراه با 1 سال بیمه بدنه رایگان به خریداران تعلق می گیرد.

وی تخفیف 1 میلیون تومانی را مختص خودروی بی وای دی اس6 دانست و افزود: برای نمایشگاه شیراز اس6 را با دو روش نقدی و پیش فروش با قیمت غیر قطعی عرضه می کنیم.

زرین فکر ادامه داد: در فروش نقدی بی وای دی اس6 را با قیمت 98 میلیون و 700 هزار تومان و تحویل 30 روزه به خریداران ارائه می دهیم.

مدیر روابط عمومی کارمانیا با اشاره به فروش دو مرحله ای اس6 در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: در فروش 2 مرحله ای پیش پرداخت 10، 30، 40 و 49 میلیون تومانی به انتخاب خریداران قابل پرداخت خواهد بود.

وی افزود: مرحله دوم پرداخت در تاریخ 4 شهریور انجام می پذیرد که سود مشارکت تا 22 درصد و اصراف 12 درصدی به خریداران تعلق می گیرد.

مدیر روابط عمومی کارمانیا زمان تحویل اس6 در این روش را شهریور و مهرماه سال جاری اعلام کرد.

زرین فکر در تشریح روش پیش فروش با قیمت غیرقطعی گفت: مبلغ پیش پرداخت این روش 20 و 40 میلیون تومان خواهد بود که سود تا 22 درصدی نیز برای وجوه دریافتی در این شیوه لحاظ می شود.

وی زمان تحویل اس6 را دی و بهمن سال جاری اعلام کرد و افزود: مابقی مبلغ خودرو همزمان با تحویل خودرو از خریداران دریافت می شود که برای انصراف های احتمالی سود 12 درصدی از سوی کارمانیا در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی کارمانیا که شریک تجاری بی وای دی در ایران به شمار می رود، در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کارمانیا در تلاش است اس6 را تا پایان سال 96 بدن تغییر قیمت به علاقه مندان این برند عرضه کند.

کد خبر 77038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha