کد خبر 77055
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
درز تصاویری از رولزرویس فانتوم جدید

پرشین خودرو: شرکت لوکس ساز رولزرویس قصد داشته در 27 جولای سال جاری از مدل جدید فانتوم رونمایی کند. خودرویی که تغییرات ظاهری و کلی داشته و نسبت به مدل پیشین بسیار قابل توجه است.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی تصاویری از مدل جدید فانتوم به بیرون درز کرده که براساس آن شاهد تغییرات بسیاری هستیم. این مدل نسل هشتم فانتوم را شامل شده و امید می رود که در زمینه پیشرانه نیز با گزینه های جدید همراه گردد.
این تصاویر توسط وب سایت CarNewsChina منتشر شد و در نگاه نخست شاهد طراحی جدید نمای جلو خودرو هستیم. نمایی که شامل چراغ های LED جدید شده و سپرهای بازطراحی شده را در برمی گیرد. اگر مقایسه ای بین این مدل و نسخه فعلی داشته باشیم به خوبی می توان از تغییرات آن آگاهی پیدا کرد.
در حالی که قسمت بیرونی تغییری داشته، فضای داخلی تغییرات جزئی را به خود دیده است که قابل توجه می باشد. به نظر می رسد چنین طراحی داخلی را باید در شاسی بلند آینده کمپانی زیرمجموعه بی ام و شاهد باشیم.
در بخش پیشرانه احتمالا پیشرانه 12 سیلندر پلاگین هیبریدی درنظرگرفته خواهد شد که قدرت بالایی را به فانتوم جدید خواهد بخشید. Torsten Müller-Otvös مدیرعامل وقت رولزرویس علاقه بسیاری به یک مدل الکتریکی کامل نسبت به پلاگین هیبریدی دارد اما همچنان انتظار داریم مدل هیبریدی فانتوم را شاهد باشیم.
تولید فانتوم کنونی 13 سالی به طول انجامید و اولین مدلی بود که رولزرویس در ابتدا تحت مالکیت قرار گرفتن بی ام و به عرضه آن پرداخت. همانطور که گفته شد، فانتوم جدید نسل هشتمی بوده و رولزرویس تاکنون هفت نسل از فانتوم را روانه بازار کرده که همگی مورد تحسین و تقدیر قرار گرفتند.
 

کد خبر 77055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha