کد خبر 77057
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
۲۰ مصدوم در محورهای مواصلاتی قزوین

پرشین خودرو: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین با اشاره به این‌که استان روز جمعه‌ی پر حادثه‌ای را گذراند، گفت: درمجموع ۲۵ نفر در تصادفات روز گذشته مصدوم شد.

به گزارش پرشین خودرو، «حکمت‌الله هاشمی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور «تاکستان –ابهر» سبب مصدومیت ۶ سرنشین آن شد.

وی افزود: سه مصدوم این حادثه که زن ۲۷ ساله، مرد ۳۱ ساله و کودک ۲ ساله بود به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: در محور «آوج - آبگرم» واژگونی هیوندا سبب مصدومیت ۲ نفر شد و موجب شد تا بالگرد هوایی جهت انتقال مصدومان به پرواز درآید.

هاشمی خاطرنشان کرد: تصادف ماکیان در محور «قزوین - رشت» نیز سبب مصدومیت یک نفر شد.

وی یادآور شد: در محور «قسطین - لار» نیز برخورد تندر ۹۰ با پراید سبب مصدومیت ۲ نفر شد که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: تصادف در محور «قزوین - زنجان» پل شید اصفهان نیز ۴ مصدوم برجا گذاشت که یکی از مصدومان که مرد ۳۷ ساله بود به بیمارستان منتقل شد.

وی از برخورد پژو ۲۰۶ و پراید در ابتدای جاده‌ی الموت خبر داد و گفت: در این حادثه نیز ۲ مصدوم که مرد ۳۰ ساله و زن ‌۵۵ ساله بود به بیمارستان منتقل شدند.

هاشمی تصریح کرد: در لاین شمالی اتوبان «قزوین - کرج» نیز یک دستگاه پژو پارس واژگون شد که ۴ مصدوم بر جا گذاشت و جوان ۲۱ ساله به بیمارستان منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت ‌احمر قزوین یادآور شد: واژگونی پژو آردی در اتوبان «تاکستان- ابهر» سبب مصدومیت ۴ نفر شد که یک زن ۳۷ ساله و یک کودک ۳ ساله به بیمارستان منتقل شدند.

ایسنا

کد خبر 77057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha