کد خبر 77067
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

پرشین خودرو: این‌ یک کلاه است که داخل آن اسپیکر جاسازی شده است. داخل کلاه یک میکروفون هم جود دارد که با بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود. با این کلاه می‌توانید موزیک گوش کنید یا به تماس‌های تلفنی پاسخ بدهید.

به گزارش«پرشین خودرو»، آتاری یک ابداع جدید داشته، یک کلاه اسپیکری (Speakerhat)! اسم این وسیله گویای همه‌چیز هست. اما بگذارید بیشتر توضیح بدهیم. این‌ یک کلاه است که داخل آن اسپیکر جاسازی شده است. داخل کلاه یک میکروفون هم جود دارد که با بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود. با این کلاه می‌توانید موزیک گوش کنید یا به تماس‌های تلفنی پاسخ بدهید.

 
 
 
 «کلاه اسپیکری»؛ ابداع جدید آتاری


این کلاه قابل شارژ است اما نوع پورت آن را هنوز نمی‌دانیم. آتاری گفته کلاه‌های اسپیکری می‌توانند با هم سینک شوند. در واقع یک جمع که این کلاه را دارند می‌توانند هم‌زمان به یک موزیک گوش کنند.

این کلاه از نمونه‌های اولیه است و به زودی به خط تولید هم می‌رسد. آتاری قرار است طراحی آن را بهبود ببخشد تا دستگاه‌های اسپیکر و میکروفون کاملا نامشخص باشد. امیدواریم در کلاه‌های اصلی که بازار می‌رسند چیزی از اسپیکر دیده نشود.

با همه‌ی این‌ها این کلاه بیشتر به درد نوجوان‌ها می‌خورد. فکر نمی‌کنم بزرگسالان زیادی پیدا شوند کلاهی سرشان کنند که از آن صدای موزیک پخش می‌شود و روی آن بزرگ نوشته آتاری! گذشته از این نمی‌دانیم صدای مکالمات چقدر بلند است. شما حاضرید با کلاهی صحبت کنید که اگر کسی با تلفنتان تماس بگیرد بقیه مکالمه را می‌شنوند؟

همان‌طور که گفتیم این کلاه هنوز برای فروش عرضه نشده اما آتاری از کسانی که می‌خواهند آن را امتحان کنند دعوت کرده تا در سایتش ثبت‌نام کنند. در نهایت با قرعه‌کشی ۱۰ نفر را انتخاب می‌کند و نسخه تست بتا را برایشان می‌فرستد.

 

 

 

منبع: دیجی کالا

کد خبر 77067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha