انتشار تصاویر جاسوسی از بی ام و X5 M 2020

پرشین خودرو: نسل جدید شاسی بلند پرتوان X5 بی ام و در نزدیکی رونمایی قرار دارد و پیش از آن که نسخه اصلی رونمایی شود، شاهد انتشار تصاویر جاسوسی مربوط به نسخه با عملکرد بالا M این خودرو هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به تصاویر فاش شده، نسخه M خودرو X5 2020 بی ام و به هواکش های بزرگ، سیستم تعلیق پایین، سیستم اگزوز چهارگانه و چرخ های بزرگ و پهنی مجهز است.

X5 فعلی سال 2014 از راه رسید و مدل M آن نیز سال 2015 معرفی وعرضه شد. بی ام و قصد داشته نسل بعدی X5 را روی پلتفرم ماژولار جدیدی قرار دهد تا وزن کمتر و آیرودینامیک بهتری پیدا کند.

 



پلتفرم ماژولار جدید بی ام و CLAR نام داشته و در سری 7 سال 2016 به کار گرفته شده است. این پلتفرم تایید می کند که X5 با طراحی مجدد در کنار نسخه M این مدل همراه است. X5 جدید طراحی تازه ای داشته که رانندگی سرگرم کننده و لذت بخش می سازد.

در بخش پیشرانه انتظار می رود شاهد موتور هشت سیلندر توربودوقلو توربوشارژ 4.4 لیتری باشیم که خروجی قدرت آن به 600 اسب بخار می رسد. این پیشرانه پیشتر روی M5 جای گرفت و حال نوبت به نسل بعدی X5 شاسی بلند رسیده تا با چنین ویژگی معرفی و عرضه شود.

 



این موتور به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرکی مجهز بوده تا عملکرد کلی X5 M را افزایش دهد. البته سیستم چهارچرخ محرک موردبحث M xDrive نام داشته و یکی از سیستم های درایو با عملکرد قابل توجه در کنار پیشرانه خودرو است. این سیستم اختصاص به محصولات بی ام و داشته و در برندهای دیگری نمی توان شاهد آن بود.

انتظار داریم نسل بعدی X5 سال 2018 معرفی شده و مدل M نیز در سال 2019 رونمایی شود. بنابراین عرضه نسخه M این شاسی بلند در سال 2020 خواهد بود.

کد خبر 77085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha