کد خبر 77087
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
ساعت سرویس دهی خط ۷ مترو افزایش یافت

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش سرویس دهی در خط ۷ مترو تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو،  علی عبدالله ‌پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه ساعت سرویس دهی به مسافران خط ۷ مترو تهران از صبح امروز یک ساعت افزایش یافت، اظهار کرد: خط ۷ مترو تهران ۲۱ خرداد کار خود را آغاز کرد و در این زمان با انجام تست‌های گوناگون و تکمیل تجهیزات و امکانات، مرحله به مرحله سطح ارائه خدمات در آن افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این روند در ابتدای بهره برداری از یک خط جدید امری متداول است، تصریح کرد: درحال حاضر به جز ایستگاه‌هایی که در حال پذیرش مسافر هستند، عملیات تکمیل و راه اندازی سایر ایستگاه‌های این مسیر ادامه دارد و این موضوع باعث می‌شود تا سرویس‌دهی به مسافران به صورت محدود انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه میزان مسافران این خط به صورت روزانه در حال افزایش است خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته دوبار ساعت پذیرش مسافر در خط ۷ مترو افزایش داشته است و از امروز مسافران می‌توانند از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۸ از این خط استفاده کنند.

مهندس عبدالله‌پور در خصوص فاصله گذر قطارهای این خط نیز گفت: در حال حاضر حرکت قطار‌ها در خط ۷ با فاصله گذر ۳۵ دقیقه انجام می‌شود اما امیدواریم که به زودی این زمان کاهش یابد.
باشگاه خبرنگاران 

کد خبر 77087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha