کد خبر 77097
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

پرشین خودرو: فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» ساخته سینمایی مهران مدیری در اولین روز از اکران خود، ۷۰۰ میلیون تومان فروخت.

به گزارش«پرشین خودرو»، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» ساخته سینمایی مهران مدیری در اولین روز از اکران خود، ۷۰۰ میلیون تومان فروخت. این اتفاق در حالی رخ داد که این فیلم امروز در پردیس کوروش به تنهایی نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا رکورد فروش یک فیلم سینمایی در اولین روز اکران خود در این پردیس سینمایی شکسته شود. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» بود.

با اکران فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» از امروز و پیش فروش بلیت‌های اینترنتی این فیلم در روزهای گذشته، پیش بینی می‌شد که در روز افتتاحیه اولین ساخته سینمایی مهران مدیری، این فیلم سینمایی با فروش خوبی روبرو شود. طبق گفته علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران که پخش این فیلم را بر عهده دارد، «ساعت پنج عصر» در روز اول اکران خود ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است.

 
 

بیشترین فروش افتتاحیه فیلم‌های سینمای ایران پیش‌تر در اختیار «نهنگ عنبر ۲» بود، این فیلم در سه روز اول اکران یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش کرد. اما این فیلم در اولین روز اکران خود (چهارشنبه ۲۰ خرداد)، ۲۵۰ میلیون تومان فروخته بود. تفاوت «ساعت ۵ عصر» با سایر فیلم‌ها در این است که روز جمعه اکران خود را آغاز کرده است.

پیش از «نهنگ عنبر ۲»، فیلم «سلام بمبئی» در دو روز اول اکران خود توانسته بود یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان فروش کند، این فیلم در اولین روز اکران خود پنجشنبه یازدهم آذر ماه ۹۵، ۲۹۰ میلیون تومان در تهران فروخته بود و در روز جمعه دوازدهم آذز ۳۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده بود که با فروش ۴۰۰ میلیون تومان این فیلم در سینماهای شهرستان فروش دو روز ابتدایی این فیلم به رقمی بیش از یک میلیارد تومان رسیده بود.

شب گذشته کانال تلگرامی «فیلمیران» با اعلام فروش ۷۰۰ میلیون تومانی «ساعت پنج عصر» از قول علی سرتیپی اعلام کرد که رکوردهای بیشتری با اکران فیلم مهران مدیری به ثبت رسیده است. یکی از این رکوردها به فروش بالای این فیلم در پردیس کوروش باز می‌گردد.

«ساعت پنج عصر» در اولین روز اکران خود تنها در پردیس کوروش نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرده است. پیش از این رکورد فروش یک فیلم سینمایی در اولین روز اکران خود در این پردیس، متعلق به «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» بود. این فیلم در اولین روز اکران خود در پردیس کوروش ۶۶ میلیون تومان فروخته بود.

آمار دقیق‌تر درباره فروش افتتاحیه فیلم مهران مدیری تا بعد ازظهر شنبه اعلام خواهد شد.

 

 

 

منبع: آی سینما

کد خبر 77097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha