کد خبر 77100
۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کسب جایزه بین المللی افق کوروش

پرشین خودرو: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش نشان زرین برترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره ای در عرضه محصولات با کیفیت و همچنین جایزه بین المللی شهرت و محبوبیت در خدمات فروشگاه های زنجیره ای از سوی کشور آلمان را به خود اختصاص داد.

به گزارش پرشین خودرو، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش نشان زرین برترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره ای در عرضه محصولات با کیفیت و همچنین جایزه بین المللی شهرت و محبوبیت در خدمات فروشگاه های زنجیره ای از سوی کشور آلمان را به خود اختصاص داد.

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در عرضه محصولات با کیفیت و حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال، موفق به دریافت نشان زرین برترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره ای در عرضه محصولات با کیفیت شد.

در شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران که با هدف معرفی دستاوردها و عملکرد مطلوب شرکت های پیشرو در اقتصاد کشور و بررسی راهکارهای انتقال تجارب موفق آنان به دیگر مجموعه ها در مسیر رشد و توسعه برگزار گردید، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش موفق به دریافت نشان زرین برترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره ای در عرضه محصولات با کیفیت شد.

 

نشان زرین برترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره ای در عرضه محصولات با کیفیت

 

همچنین در این اجلاس که با حضور مقاماتی از نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصاد و دارایی، مدیران نظام بانکی کشور و مدیران صنایع تولیدی و خدماتی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش توانست استاندارد و جایزه بین المللی شهرت و محبوبیت (Popularity chain store Awards) در خدمات فروشگاه های زنجیره ای از سوی کشور آلمان را دریافت کند.

کد خبر 77100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha