تودیع مدیرعامل شهر فرودگاهی امام

پرشین خودرو: مراسم تودیع محمود نویدی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی و معارفه کورش فتاحی به عنوان سرپرست جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز در غیبت نویدی برگزار شد.

به گزارش  پرشین خودرو،  ظهر امروز مراسم تودیع مخمود نویدی از مدیرعاملی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و معارفه کوروش فتاحی از اعضای هیأت مدیره به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اعضای هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و دیگر دست‌اندرکاران صنعت هواپیمایی حضور داشتند.

در این مراسم که بدون حضور محمود نویدی برگزار شد علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حکم سرپرستی کوروش فتاحی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را که از سوی وزیر راه و شهرسازی امضا شده بود به فتاحی ابلاغ کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت که این پست‌ها ماندنی نیست و بی‌ارزش است؛ از زحمات مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی قدردانی می‌کنیم.

عابدزاده افزود:‌ آقای نویدی در دومین سال اخیر فعالیت‌های سازنده‌ای در بخش توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) انجام داد.

همچنین در این مراسم کوروش فتاحی اظهار داشت: در یک سال اخیر مسائل مختلفی از آقای نویدی یاد گرفتم و ضروری است از توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر استفاده شود.

کد خبر 77155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha